دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آذر 1400 - 15:57

جدید ترین و کمیاب ترین لباس استقلال و پرسپولیس را از دربی شاپ تهیه کنید

امروزه طرفداران تیم های فوتبال از تیم های بزرگ گرفته تا تیم های کوچک برای نشان دادن تعصب و علاقه خود به این تیم ها، اقدام به خرید لباس ها، شال گردن و کیت های باشگاهی می کنند.
کد خبر : 628497
پرسپولیس



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، در کشور ایران هم این قضیه وجود دارد و طرفداران تیم های استقلال و پرسپولیس اقدام به خرید لباس پرسپولیس و لباس استقلال جدید می کنند.


در ادامه این مقاله اطلاعاتی در رابطه با لباس پرسپولیس و لباس استقلال جدید در اختیار شما قرار می دهیم؛ امیدواریم که تا انتهای این مقاله ما را همراهی فرمایید.


خرید لباس پرسپولیس


خرید لباس پرسپولیس با کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب همواره یکی از دغدغه های طرفداران این تیم بزرگ بوده است.


اما شما دیگر نباید نگران بی کیفیت بودن و یا قیمت بالای لباس پرسپولیس باشید. شما می توانید برای خریداری کردن لباس پرسپولیس با طرحهای مختلف با بهترین کیفیت، به فروشگاه دربی شاپ مراجعه کنید.


ما در ادامه مقاله به شما میگوییم که لباس پرسپولیس موجود در فروشگاه دربی شاپ چه ویژگی هایی دارد.


لباس پرسپولیس موجود در فروشگاه دربی شاپ از کیفیت بالایی برخوردار است و همواره این فروشگاه تلاش کرده است که رضایت مشتریان را جلب کند.


1- جنس لباس پرسپولیس


جنس لباس پرسپولیس موجود در فروشگاه دربی شاپ، از جنس پلی استر سوزنی می باشد که احتمالا می دانید این جنس از پیراهن باعث می شود که بدن شما عرق نکند و بدن شما در این لباس ها قابلیت تعریق ندارد.


در این لباس پرسپولیس قابلیت جریان عبور هوا وجود دارد که باعث می شود بدن شما کمتر عرق کند و به نوعی بدن شما در هنگام تحرک حرارت بالایی نداشته باشد.


برخی از فروشندگان و تولید کنندگان لباس پرسپولیس از جنس های نامرغوب برای تولید این لباس ها استفاده می کنند که باعث می شود این لباس ها در هنگام فعالیت و تحرک به بدن شما بچسبد و به نوعی حالت چسبان دارد، که همواره از نگرانی های مشتریان بوده است که این لباس ها به این گونه نباشند، زیرا در حین تحرک این لباس ها وزن شما را نیز اضافه می کنند و مانع از تحرک شما می شوند.


2-پلیری یا هواداری؟


لباس پرسپولیس پلیری معمولا دارای کیفیت بالا و البته قیمت بسیار بالایی می باشد و معمولا ورزشکاران از این لباس ها استفاده می کنند.


لباس های هواداری که در فروشگاه دربی شاپ به فروش می رسد، درجه یک می باشد و از بهترین لباس های پرسپولیس هواداری می باشد.


این لباس ها از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند و مشتریان بدون هیچگونه دغدغه مالی این لباس ها را خریداری کنند.


3-جنس لوگوی حک شده بر روی لباس پرسپولیس


لوگوی حک شده بر روی لباس پرسپولیس، به صورت گلدوزی شده می باشد.


از مزایا مهم این جنس می توان به کمرنگ نشدن یا کنده نشدن این لوگوها از روی لباس اشاره کرد.


اگر دقت کرده باشید، برخی از لباس ها دارای لوگوی چاپی و بی کیفیت می باشند که این لوگوها ممکن است بعد از چندبار مصرف کردن، خراب یا کنده شوند.


لوگوی آل اشپورت حک شده بر روی لباس پرسپولیس نیز به صورت ژله ای می باشد که هم باعث زیبایی بیشتر لباس می شود و هم از مقاومت و طول عمر بالاتری برخوردار می باشد.



لباسی که در تصویر مشاهده می کنید، لباس پرسپولیس برای بازی دربی بین تیم های استقلال و پرسپولیس می باشد.


باشگاه پرسپولیس این لباس را برای بازی شهرآورد معارفه کرد.


بر روی سرآستین این لباس نماد تخت جمشید حک شده است و این نماد در لوگوی پرسپولیس نیز موجود می باشد که بر گرفته از این نماد بزرگ می باشد.


بر روی این لباس نیز ستون های تخت جمشید می باشد که زیبایی خاصی را به این لباس پرسپولیس بخشیده است.


ترکیب رنگ قرمز که رنگ اصلی برای طراحی لباس پرسپولیس می باشد با رنگ مشکی، ترکیب رنگی زیبایی را به وجود آورده است و زیبایی این لباس پرسپولیس را چند برابر کرده است.


یکی از تیم های دیگر پایتخت که طرفداران زیادی نیز دارد، تیم استقلال می باشد.


افراد زیادی برای خرید لباس استقلال جدید مایل هستند و همواره با ارتباط گرفتن با فروشگاه دربی شاپ به دنبال تهیه و خرید لباس استقلال جدید می باشند.


لباس استقلال جدید


جدید ترین و کمیاب ترین لباس استقلال و پرسپولیس را از دربی شاپ تهیه کنید


لباسی که در تصویر مشاهده میکنید، لباس استقلال جدید معروف به لباس افتخار تیم استقلال می باشد.


این لباس حدود یکسال است که بازار عرضه می شود و باعث افتخار ماست که جزو اولین فروشگاه هایی می باشم که این لباس را در اختیار شما مشتریان قرار می دهیم.


این لباس به گونه ای نماد باشگاه استقلال می باشد و لوگوی قدیمی این تیم با نام تیم تاج بر روی این لباس حک شده است.


بر روی این لباس سال های قهرمانی تیم استقلال در جام باشگاه های قهرمانی آسیا حک شده است.


بر روی آستین های لباس استقلال جدید، دوستاره این تیم که مربوط به قهرمانی های این باشگاه در جام باشگاه های آسیا می باشد، حک شده است.


جدید ترین و کمیاب ترین لباس استقلال و پرسپولیس را از دربی شاپ تهیه کنید


لباس استقلال جدید که خیلی از مشتریان درخواست تهیه این لباس را داشته اند، در فروشگاه دربی شاپ موجود می باشد و شما می توانید این لباس را با هر تعدادی (عمده یا خرده) خریداری کنید.


کیفیت این لباس بسیار عالی و مناسب می باشد و شما می توانید با خیال راحت این لباس ها را خریداری کنید.


باشگاه استقلال از این لباس برای مسابقات لیگ برتر استفاده می کرد که شما می توانید نماد و لوگوی لیگ برتر خلیج فارس را بر روی آستین لباس استقلال جدید مشاهده کنید.


در این مقاله اسم فروشگاه دربی شاپ چندین بار آمد و شاید شما برایتان سوال پیش آمده باشد که این فروشگاه آیا معتبر می باشد یا خدماتی که ارائه می دهد چیست؟


معرفی فروشگاه دربی شاپ


فروشگاه اینترنتی دربی شاپ (https://derbishop.ir) از سال 1398 فعالیت خود را با هدف خدمت رسانی و تولید لباس های با کیفیت برای جلب رضایت مشتریان آغاز کرده است. این فروشگاه همواره محصولات با کیفیتی تولید و به بازار عرضه می کند.


لباس های تولیدی فروشگاه دربی شاپ، از بهترین مواد اولیه تولید می شود.در فروشگاه دربی شاپ، از دستگاه های به روز استفاده می شود که باعث بالا رفتن کیفیت لباس ها می شود.


یکی از بزرگترین افتخارات فروشگاه دربی شاپ،حضور و اعتماد ورزشکاران ملی به این فروشگاه می باشد.ورزشکاران ملی به صورت حضوری به فروشگاه دربی شاپ مراجعه کردند و از محصولات دربی شاپ رضایت کامل را داشته اند و به اطرافیان خود نیز معرفی کردند و همواره مردم را به خرید لباس های ورزشی از این فروشگاه،هدایت می کنند.


این فروشگاه تایید شده توسط بسیاری از ورزشکاران و فوتبالیستان می باشد و بسیاری از ورزشکاران سالانه لباس های خود را از این فروشگاه خریداری می کنند.


با تمام این توضیحات شاید شما برایتان سوال پیش آماده باشد که چرا ما باید لباس پرسپولیس، استقلال یا هر لباس دیگر را از این فروشگاه خریداری کنیم؟ ما دلایلی که شما می توانید به فروشگاه دربی شاپ مراجعه کنید را می گوییم تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و بهترین لباس را خریداری کنید.


1-کیفیت بالا


لباس های تولید شده در این فروشگاه بسیار با کیفیت می باشد و از بهترین مواد اولیه استفاده می شود.استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب،باعث می شود که شما تا سال ها بتوانید از این لباس ها استفاده کنید و هیچ گونه مشکلی نداشته باشند.


برخی از لباس ها به دلیل بی کیفیت بودن به بدن می چسبند یا باعث عرق کردن می شوند؛همه ی این مشکلات به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی و مواد بی کیفیت می باشد اما محصولات فروشگاه دربی شاپ این مشکلات را ندارند.


2-قیمت مناسب


این فروشگاه به دلیل تولید بالا و مشتری زیادی که دارد،قیمت ها را به صورت حراج مشخص می کند و اگر شما بخواهید لباس با کیفیت، همراه با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید،فروشگاه دربی شاپ بهترین گزینه و فروشگاه می باشد.


3-ارسال رایگان


هر تعداد محصولی که شما از فروشگاه دربی شاپ خریداری کنید،از شما نشانی دریافت می شود و در نشانی مشخص،با همان کیفیت و قیمتی که شما لباس را خریداری کرده اید،به شما تحویل داده می شود.مهم ترین نکته ارسال فروشگاه دربی شاپ این می باشد که هیچ گونه هزینه ای بابت ارسال خریدهای مشتری،دریافت نمی شود.


4-یک عدد هدیه!


اگر شما لباس پرسپولیس و لباس استقلال را خریداری کنید،یک عدد ماسک با طرح لباس خریداری شده،به شما هدیه داده می شود.این فعالیت در روزهای کرونایی بسیار مورد علاقه مردم بوده است که این فروشگاه به سلامتی مردم کشور عزیزمان اهمیت می دهد و هدیه ای می دهد که دو کاربرده می باشد.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته