دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ضرورت حفظ جنگل‌های زاگرس در برنامه‌های رادیو ایران

«این‌جا خانه ماست» به مناسبت هفته منابع طبیعی اهمیت حفظ و احیای جنگل‌های زاگرس را مورد واکاوی و بررسی قرار می‌دهد.
کد خبر : 6284

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی رادیو ایران، به منظور بررسی و تحلیل مهم ترین رویدادهای مرتبط با حوزه محیط زیست، روزهای دوشنبه هر هفته برنامه ای را با عنوان «این‌جا خانه ماست» تقدیم علاقه‌مندان می کند.


ندا حاج‌اسماعیلی تهیه کننده این برنامه گفت: «این برنامه با رویکردی اطلاع رسانی، وضعیت جنگل‌های زاگرس ایران را در گفت‌وگو با نصرتی رئیس انجمن جنگلبانی ایران و احمدی مدیر دفتر سازمان جنگل و منابع طبیعی، مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهد».


وی افزود: «برنامه «اینجا خانه ماست»، امروز ساعت 22:30، بر روی موج اف ام ردیف 90 مگاهرتز و ای ام ردیف 900 کیلوهرتز با اجرای مهرگان سوادکوهی کارشناس‌مجری و روحانی، کارشناس حضوری از رادیو ایران پخش می شود.»


کنکاشی در روایات مربوط به تمدن مهدویت


برنامه «مشرق احساس» فقط مختص جنبه روایی مهدویت نیست بلکه با تحلیل دقیق روایات مورد کنکاش قرار می گیرد.


تهیه‌کننده برنامه «مشرق احساس» با بیان این مطلب که در برنامه «مشرق احساس» سعی شده موضوع مهدویت با تحلیل دقیق روایات مورد کنکاش قرار بگیرد، گفت: «موضوع مهدویت و انتظار ریشه در فرهنگ و تفکر شیعیان دارد و پخش برنامه های مربوط به مهدویت نباید منحصر به روزهای جمعه باشد».


حسین معصومی با بیان این که «مشرق احساس» تنها برنامه رادیویی است که مباحث مهدویت را مورد واکاوی قرار می دهد، اظهار کرد: «در این برنامه سعی شده فقط جنبه روایی مهدویت مختص نشود بلکه موضوع مهدویت با تحلیل و ارزیابی دقیق روایات مورد کنکاش قرار می گیرد».


این تهیه‌کننده افزود: «هم اکنون موضوعاتی چون انتظار، مشکلات و سختی های عصر غیبت، خلیفة اله بودن، ضرورت امام و امام‌شناسی در برنامه «مشرق احساس» با حضور کارشناسان مذهبی چون محمد هادی همایون از مرکز مهدویت قم مورد بررسی قرار گرفته است».


محمد محسنی نیز مجری کارشناسی و لیلا کوچکیان ادیتور و تنظیم کننده «مشرق احساس» هستند و این برنامه جمعه ها ساعت 12:30 به مدت 60 دقیقه از شبکه رادیویی ایران پخش می شود.



انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ایران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته