دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1400 - 16:54

بنیان سافت: مرجع خرید آنتی ویروس اورجینال!

در این مطلب شما ضمن آشنایی با انواع مختلفی از Anti-virus، با یکی از برترین و بزرگترین مراجع خرید آنتی ویروس آشنا خواهید شد.
کد خبر : 628375
بنیان سافت



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، از جمله اولین اصطلاحاتی که پس از خرید یک کامپیوتر شخصی به گوش افراد می‌خورد خرید و نصب آنتی ویروس است. آنتی ویروس‌ها از طریق فرایند کشف، شناسایی و آلودگی زدایی موارد اضافی و مخرب در رایانه شخصی شما، کمک می‌کند تا یک فضای ایمن و سالم داشته باشید. در این مطلب شما ضمن آشنایی با انواع مختلفی از Anti-virus، با یکی از برترین و بزرگترین مراجع خرید آنتی ویروس آشنا خواهید شد.


آنتی ویروس چیست؟


برای اینکه فهم دقیقی نسبت به نرم افزار آنتی ویروس داشته باشیم در ابتدا باید بفهمیم ویروس چیست. یک کامپیوتر دقیقا مانند بدن انسان می‌تواند به ویروس آلوده شود. اما چگونه؟ مشخص است؛ ورود یک فایل خارجی به کامپیوتر شما می‌تواند ورود یک ویروس جدید باشد. از طریق فایلی که دانلود می‌کنید، اطلاعاتی که از طریق ایمیل دریافت می‌کنید و حتی فایلی که از منابع دیگر در کامپیوتر خود کپی می‌کنید می‌توانید میزبان ویروس‌های جدید در کامپیوتر خود باشید. راه حل چیست؟


از آنجا که ویروسی شدن کامپیوتر آثار و عواقب مخربی را به همراه دارد، آنتی ویروس اورجینال بسیار حیاتی و مهم تلقی می‌شود. نرم افزار آنتی ویروس پس کشف و شناسایی بدافزارها و فایل‌های مخرب خارجی که در کامپیوتر شما وجود دارد، برای مقابله با آن‌ها اقدام می‌کند. البته به این موضوع توجه کنید که انواع مختلف نرم افزار و روش های متفاوتی برای مقابله با ویروس‌ها دارند.


در ادامه همین مطلب ضمن معرفی بنیان سافت به عنوان مرجع خرید آنتی ویروس اورجینال، به بررسی انواع مختلفی از نرم افزارهای ضد ویروسی خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.


بنیان سافت؛ ارائه دهنده باکیفیت‌ترین محصولات امنیتی روز



شرکت خصوصی بنیان در سال ۸۸ فعالیت خود را در راستای ارائه خدمات امنیتی کامپیوترها و سرورها آغاز کرده است. انواع کاربران از جمله کاربران خانگی و همچنین شرکت‌ها از طریق خرید محصولات با کیفیت امنیتی از شرکت بنیان، می‌توانند به مدیریت اطلاعات کامپیوتر و یا سرور خود بپردازند و محیطی امن برای خود ایجاد کنند.


ارائه و فروش آنتی ویروس‌های اصل از مطرح ترین برندهای روز دنیا و همچنین محصولات مایکروسافت از جمله آفیس و ویندوز تنها گوشه‌ای از محصولاتی است که از طریق شرکت بنیان می‌توانید تهیه کنید. علاوه بر این اگر محصولی خاص از یک برند را در نظر دارید می‌توانید با ارتباط با متخصصان بنیان و درخواست نرم افزار سفارشی خود، به راحتی آن را تهیه کنید. در ادامه برخی از شرایط خرید از شرکت بنیان سافت را بخوانید:



  • با خرید از بنیان سافت، ضمن دریافت مشاوره رایگان از متخصصان، راهنمایی های لازم در جهت نصب و راه اندازی نرم افزار تهیه شده نیز در قالب یک ایمیل به حساب کاربری شما ارسال خواهد شد.

  • با اتمام فرآیند خرید، تحت هیچ شرایطی کالای خریداری شده مرجوع یا تعویض نخواهد شد.

  • در صورتی که در هنگام خرید آدرس ایمیل خود را به اشتباه وارد کنید سفارش شما به حالت تعلیق در آمده و و محصول به ایمیل فردی که خرید از طریق حساب بانکی انجام شده باشد ارسال خواهد شد.

  • شرکت بنیان سافت اورجینال بودن تمامی لایسنس‌های ارائه شده را تضمین می‌کند.

  • در صورت درخواست کاربر یک نسخه از فاکتور فروش به صورت ضمیمه در ایمیل برای ارسال خواهد شد.


حالا وقت آن است که با برخی از آنتی ویروس‌های ارائه شده در شرکت بنیان سافت آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را بر اساس نیازهای خود داشته باشید.


آنتی ویروس بیت دیفندر (BitDefender)


این آنتی ویروس رومانیایی در سال ۲۰۰۱ منتشر شده است و تاکنون توانسته کاربران بسیار زیادی را جذب کند، به گونه‌ای که بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر از این نرم افزار در سراسر جهان استفاده می‌کنند. از ویژگی های عمده این آنتی ویروس می توان به موارد زیر اشاره کرد:



  • لایسنس اورجینال با قابلیت اد در پنل gravityzone.bitdefender

  • قابل نصب در اندروید، ios و مک و ویندوز


این نرم افزار را می توانید برای مدت یک سال و به صورت ماکسیم‌ برای ۱۰ کاربر از بنیان سافت خریداری و فعال‌سازی کنید.


نرم افزار آنتی ویروس کسپرسکی (Kaspersky)


خرید آنتی ویروس کسپراسکی از بنیان سافت


آنتی ویروس کسپرسکی به منظور رفع نیاز کاربران مختلف، انواع مختلف آنتی ویروس‌های سازمانی، خانگی و شرکتی و غیره را در بازار عرضه کرده است. در بنیان سافت شما می‌توانید با توجه به نیازهای خود این آنتی ویروس را به دو شکل خانگی و سازمانی تهیه کنید. کسپرسکی قابلیت نصب در اندروید، مک، ویندوز و ios را دارد و لایسنس آن را نیز می‌توانید در My kaspersky اد کنید.


آنتی ویروس مکافی (Mcafee)


مقر انتشار این آنتی ویروس در آمریکا است و به دلیل تحریم‌های بین‌المللی ارائه خدمات توسط این شرکت به کاربران ایرانی محدود و به نوعی ممنوع شده است. با این حال راه حل استفاده از محصولات این شرکت در ایران، به کارگیری سیمکارت‌های خارجی و همچنین تغییر IP می‌باشد.


آنتی ویروس نود 32 (Nod32)


مجموعه‌ای از محصولات و نرم‌افزارهای امنیتی که توسط شرکت ESET ارائه شده است را تحت عنوان نود 32 می‌شناسیم. این آنتی ویروس به صورت خودکار و مکرر آپدیت می‌شود و در نتیجه با بروز کوچیک‌ترین تهدید و خطر ویروسی در کامپیوتر آن را شناسایی می‌کند. با بهره‌گیری از این آنتی ویروس می‌توانید به راحتی از پخش ویروس‌ها در نقاط مختلف کامپیوتر خود جلوگیری کنید. از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:



  • اجرای خودکار همزمان با لود شدن ویندوز

  • قابلیت جستجو و بررسی در فایل های مشکوک

  • امکان تعیین سطوح امنیتی مختلف با توجه به نیاز


خرید آنتی ویروس نود32 از بنیان سافت


شما می‌توانید با مشاهده بسته‌های مختلف آنتی ویروس نود32 در بنیان سافت، برای خرید تصمیم گیری کنید.


آنتی ویروس نورتون (Norton)


این آنتی ویروس در pc و mac قابل نصب است اما باید در نظر داشته باشید که فقط قابلیت پشتیبانی و محافظت از یک دستگاه را دارد. با استفاده از نورتون می‌توانید به راحتی از دسترسی ناخواسته به اطلاعات و پرونده‌های خود جلوگیری کنید. علاوه بر این نورتون با آنالیز و اسکن دقیق اطلاعات شما مخرب را شناسایی، کشف و حذف می‌کند.


آنتی ویروس نورتون با اشغال فضای کمی از هارد، از نفوذ ویروس‌های اینترنتی به کامپیوتر و سرور جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید تمامی انواع ضد ویروس‌های مطرح شده در متن را از بنیان سافت با بهترین و نازل‌ترین قیمت‌ها تهیه کنید.


حالا دیگر اطلاعات جامعی درباره انواع آنتی ویروس دارید. اگر برای خرید آنتی ویروس اورجینال (www.bonyansoft.com) شک و تردید دارید می‌توانید به بنیان سافت اطمینان کنید. متخصصان بنیان سافت اورجینال بودن تمامی خدمات و لایسنس‌ها را تضمین می‌کنند. در ضمن در صورت هرگونه نارضایتی می‌توانید فرمی را بر همین مبنا در سایت تکمیل کنید و با متخصصان بنیان سافت در میان بگذارید. چه چیزی از این بهتر؟


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته