دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برنامه «سینمای ایران» امشب روی آنتن شبکه چهار

برنامه سینمای ایران امشب ساعت 23 روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.
کد خبر : 62824

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، این برنامه که به تهیه‌کنندگی علی سلیمانی پنج‌شنبه هر هفته ساعت 23 تا 1 بامداد با اجرای علیرضا شجاع‌نوری روی آنتن شبکه 4 سیما می‌رود، در برنامه این هفته خود به نقد فیلم «رقص خاک» با حضور ابوالفضل جلیلی و نیما حسنی‌نسب، گفت‌وگو با مهدی فخیم‌زاده درباره بزرگداشتش در جشنواره فیلم فجر، دیدار با محمدعلی کشاورز و معرفی فیلم‌های بخش‌های مختلف جشنواره فیلم فجر می‌پردازد.


پنجشنبه شب گذشته (24 دی ماه) برنامه «سینمای ایران» که طبق روال هر هفته قرار بود راس ساعت 23 با حضور محسن امیریوسفی کارگردان «آشغال‌های دوست‌داشتنی» و نیما حسنی‌نسب به صورت زنده روی آنتن شبکه 4 سیما برود، به دلیل نامشخصی و با دستور مستقیم علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیما پخش نشد که پس از آن گمانه‌زنی‌ها و روایات مختلفی از دلیل این اتفاق در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد.


پس از آن علی سیلمانی تهیه‌کننده این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار آنا گفته بود که هیچ دلیلی برای توقف برنامه وجود ندارد و برنامه «سینمای ایران» پنج‌شنبه هر هفته ساعت 23 طبق روال گذشته در خدمت مخاطبان و سینما خواهد بود.


پخش این برنامه که در ابتدا «نقد 4» نام داشت از 23 مهر ماه با اجرای امیرشهاب رضویان آغاز شد. رضویان پس از 8 هفته اجرا، در تاریخ 12 آذرماه، اعلام کرد که به دلیل مشغله کاری و ساخت فیلم جدیدش امکان ادامه اجرای این برنامه را ندارد و از این پس علیرضا شجاع‌نوری اجرای برنامه را بر عهده خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته