دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1400 - 21:49

15 نکته عالی برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق

صاحبان فروشگاه های آنلاین ممکن است ندانند از کجا شروع کنند؟ و بهترین مراحلی که به آنها کمک می کند تا به موفقیت برسند و به درآمد و فروش مطلوب برسند کدامند.
کد خبر : 628145
1



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا اما با وجود آزادی بسیار در این زمینه، صاحبان فروشگاه های آنلاین ممکن است ندانند از کجا شروع کنند؟ و بهترین مراحلی که به آنها کمک می کند تا به موفقیت برسند و به درآمد و فروش مطلوب برسند کدامند.ایجاد یک فروشگاه اینترنتی موفق به شما این امکان را می دهد که از مزایای بسیاری برخوردار شوید که مهمترین آنها کنترل بازار در تمام اشکال آن و برآوردن سلیقه خرید همه مشتریان است.


برای شروع جذب خریداران و حفظ مشتریان، در اینجا 15 نکته عالی برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق وجود دارد:


طراحی فروشگاه آنلاین


1. طراحی جذاب فروشگاه اینترنتی


فرقی نمی کند که بهترین محصول ممکن را در بازار خود داشته باشید و بهترین خدمات مشتری را داشته باشید یا خیر، بر اساس یک مطالعه Kissmetrics، اگر طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی شما ضعیف باشد، حضور آنلاین کسب و کار شما محکوم به شکست است. 93% از خریداران ظاهر بصری را مهمترین عامل در هنگام خرید می دانند.


2. صفحه "درباره ما".


اگر بازدیدکننده ای به صفحه «درباره ما» فروشگاه اینترنتی شما رفت، به این معنی است که از قبل به شما علاقه مند بوده و به شما این فرصت را می دهد تا به او ثابت کنید که محصول شما بهترین است.


کاری که باید انجام دهید این است که مشخص کنید چه کاری انجام می دهید و مهمتر از همه آنچه به مشتریان ارائه می دهید، و مطمئن شوید که این فرصت را از دست ندهید زیرا ممکن است منجر به جذب مشتری شود.


اطلاعات تماس شما باید واضح باشد و به راحتی در صفحه شما و همچنین از طریق فروشگاه آنلاین شما پیدا شود. حتما موارد زیر را در این صفحه ذکر کنید:



  • با ایمیل تماس بگیرید

  • عنوان واضح

  • رسانه های اجتماعی

  • شماره تلفن


مهمترین نکته این است که از شلوغ شدن صفحه درباره ما با اطلاعات بیش از حد خودداری کنید و بازدیدکنندگان را با طراحی حداقلی درگیر کنید.


3. مشارکت با برندهای دیگر


هنگام ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق ضروری است که با نشان دادن شرکت هایی که با شما کار می کنند شهرت خود را ایجاد کنید. لزوماً نیازی نیست که اندازه یک تجارت جهانی باشند، اما حتی کسب و کارهای کوچک نیز می توانند درجه ای از اعتماد را به سازمان شما اضافه کنند.


4. پشتیبانی عالی پس از خرید


مشتریان شما باید بدانند که پس از خرید از پشتیبانی برخوردار خواهند شد و محبوب ترین و مفیدترین نوع پشتیبانی، قابلیت چت زنده 24 ساعته است.


5. گزینه های پرداخت را ارائه دهید


هیچ فروشگاه آنلاینی بدون روش پرداخت وجود ندارد. انواع گزینه های پرداخت محبوب را به مشتریان خود ارائه دهید تا همیشه بتوانند به راحتی خرید کنند.


6. رسانه های اجتماعی


تبلیغات در کانال های رسانه های اجتماعی روشی موثر برای ارتباط با بسیاری از مشتریان بالقوه به روش های خلاقانه و سرگرم کننده است.


7. وبلاگ مفید سئو


راه اندازی یک وبلاگ فرصتی برای ایجاد بازدیدهای بیشتر از فروشگاه است، ضروری است که مقالاتی که حاوی کلمات کلیدی SEO و حاوی اطلاعات مفید برای مصرف کنندگان هستند در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشند.


پست های وبلاگی که رتبه خوبی دارند و افراد را تشویق می کنند از سایت شما بازدید کنند، نقطه شروعی برای افرادی است که از صفحات محصول شما بازدید می کنند و خرید را کامل می کنند.


8. با بررسی محصول اعتماد خریدار را ایجاد کنید


بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌ها برای محصولات شما اعتبار شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. خریداران آنلاین نمی‌توانند شخصاً با فروشندگان ملاقات کنند، بنابراین برای رتبه‌بندی تاجران به بازخورد سایر خریداران متکی هستند.


9. ردیابی تجزیه و تحلیل


صاحبان فروشگاه های آنلاین نمی توانند استراتژی های رشد خود را بدون نظارت بر پیشرفت خود بهبود بخشند، بهترین راه برای ردیابی فعالیت فروش و رفتار مشتری استفاده از ابزاری مانند Google Analytics است.


این نرم افزار معیارهای واضحی را در مورد فروشگاه شما مانند درصد فروش محصول، بازدید از صفحه سایت و تعداد سبدهای خرید رها شده در اختیار فروشندگان قرار می دهد.


10. پیشنهاد حمل و نقل رایگان


حمل و نقل رایگان اکنون یک انتظار برای خریداران آنلاین است، و هزینه اضافی حمل و نقل می تواند به راحتی خریداران را از تکمیل خرید خود در هنگام تسویه حساب منصرف کند.


11. از فروشگاه سازهای آماده استفاده کنید


بازرگانان بدون پیشینه کدنویسی باید از نرم افزارهایی مانند شاپیفای وناپ کامرس برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود استفاده کنند. این نرم افزارها دارای قالب های فروشگاهی داخلی هستند، بنابراین فروشندگان می توانند به راحتی سایت خود را بدون هیچ گونه دانش برنامه نویسی یا طراحی گرافیکی سفارشی کنند.


12. مراقب رقبای خود باشید


مشتریان در جستجوی پایین‌ترین قیمت‌ها و بهترین تجربه‌های خرید کلی، فروشگاه‌های آنلاین را جستجو می‌کنند، تا خریداران را به سمت فروشگاه خود جذب کنند، تاجران باید فروشگاه‌هایی را شناسایی کنند که مشابه کسب‌وکارشان هستند و بتوانند با آن‌ها مقایسه کنند.


13. از تصاویر با وضوح بالا استفاده کنید


انسان ها موجودات بصری هستند. ما تصاویر را در 1/10 ثانیه پردازش می کنیم و اطلاعات بصری را 60000 برابر سریعتر از کلمات درک می کنیم. با این گرایش طبیعی به جلوه های بصری، تصاویر محصول تاثیری قوی و فوری بر روی خریداران می گذارد.


استفاده از تصاویر واضح و با وضوح بالا که جزئیات محصولات را برجسته می کند ضروری است تا خریداران را به سرعت بدون از دست دادن توجه آنها جذب کند.


14. از بازاریابی ایمیلی بهره ببرید


بازاریابی ایمیلی راهی آسان برای بازرگانان برای ایجاد روابط با مشتریان شما است. بازرگانان می توانند پیام های هدفمندی را برای بخش های خریداران ارسال کنند که نیازهای خاص هر گروه را برآورده می کند. بازاریابی ایمیلی با جلب علایق خریداران، ابزاری قدرتمند برای تشویق فروش و افزایش درآمد است.


برای شروع، باید ایمیل‌های خریداران را جمع‌آوری کنید و مطمئن شوید که آنها می‌خواهند پیام‌هایی از شما دریافت کنند، فرصت‌های زیادی وجود دارد که از خریداران بپرسید آیا مایلند اعلان‌های ایمیلی مانند فرآیند پرداخت یا حتی یک پنجره بازشو را دریافت کنند. همانطور که آنها مرور می کنند.


15. سیاست های تضمین بازگشت پول را پیشنهاد دهید


خرید آنلاین کالا با سیاست مرجوعی محدود بسیار پرخطر است، مشتری نمی تواند خودش کالا را ببیند، بنابراین باید امیدوار باشد که کالا در واقع همان طور است که توضیح داده شده است، با این احتمال که کالا با استانداردهای آنها مطابقت نداشته باشد، اکثر خریداران خرید نمی کنند. یک محصول آنلاین اگر آنها نیستند بازگشت پذیرفته می شود.


فروشندگان می‌توانند با ارائه سیاست‌های ضمانت بازگشت وجه، اعتماد خریدار را ایجاد کنند و انگیزه خرید را ایجاد کنند.


بنابراین ضمانت بازگشت وجه بسیار مهم است، شما باید راهی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید که در صورتی که محصول را دوست ندارند پاسخ دهند، این بدان معنا نیست که آنها لزوماً درخواست بازپرداخت خواهند کرد، زیرا اکثراً برخی فقط باید بدانند که یک گزینه پشتیبان وجود دارد، به همین دلیل باید در سایت خود یک صفحه خط مشی ایجاد کنید تا شرایط بازگشت قابل قبول و ادعاهای ضمانت برگشت پول را توضیح دهد.


برای درخواست طراحی وب سایت فروشگاهی رویایی خود، هم اکنون با تیم ناپ شاپ تماس بگیرید و تمامی خدمات را با قیمت های اقتصادی و مناسب دریافت کنید.


انتهای پیام/4127




انتهای پیام/

برچسب ها: خرید اینترنتی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته