دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1394 - 13:01

دو باخت دیگر برای عمرانی در پروتور جهانی تنیس روی میز/ نخستین شکست نورزوی مقابل نماینده هلند

در ادامه رقابت های پروتور جهانی مجارستان پوریا عمرانی با تحمل دومین باخت خود در رده بزرگسالان و شکست برابر حریف تایوانی در زیر 23 سال عملا از صعود به مرحله بعد بازماند.
کد خبر : 62807

به گزارش گروه ورزشی آنا،در ادامه بازی‌های پروتور جهانی مجارستان پوریا عمرانی پس از شکست در بازی نخست خود در رده بزرگسالان برابر الکساندرچن از اتریش ، امروز هم در بازی اخر گروه 5 مقابل استانف ایتالیایی 4 بر یک باخت . وی در زیر 23 سال هم در یک بازی نزدیک 3 بر 2 بازی را به وی وانگ پنگ تایوانی واگذار کرد.


افشین نوروزی نیز در بازی نخست خود برابر مارتین کاتچانوف از هلند متوقف شد . نوروزی تنها ست دوم را آن هم با نتیجه 12 بر 10 برد و در 4 ست دیگر با نتایج 12 بر 10 ، 11 بر 3 ، 11 بر 8 و 11 بر 9 مغلوب شد . وی در بازی بعدی خود به مصاف دیگوچن پرتغالی می رود . حریف پرتغالی پیش تر از سد حریف هلندی نوروزی گذشته بود.


نیما عالمیان که در بازی نخست توانست حریف روسی اش شوتس را ببرد ، امروز شانس زیادی برای پیروزی مقابل فرانکوی اسپانیایی دارد که در صورت بردن راهی مرحله بعدی خواهد شد . در بازی های دو نفره نیز تیم افشین نوروزی و پوریا عمرانی به میدان خواهند رفت . تیم تنیس روی میز ایران متشکل از سه بازیکن نیما عالمیان ، افشین نوروزی و پوریا عمرانی با سرمربیگری جمیل لطف الله نسبی در این مسابقات حاضر شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: افشین نوروزی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته