دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دیدار واعظی با سفیر اندونزی مطرح شد

ضرورت همکاری بیشتر بخش خصوصی ایران و اندونزی در زمینه ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با سفیر اندونزی با تأکید بر حجم روابط بین دو کشور خواستار حضور بیشتر بخش خصوصی در روابط دو کشور و همکاری در زمینه ارتباطات شد.
کد خبر : 62793

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شب گذشته (چهارشنبه) در دیدار با دیان ویرنگحوریت سفیر اندونزی در ایران با اشاره به روابط مطلوبی که بین دو کشور وجود دارد گفت: با توجه به ورود هیئت‌های مختلفی که در دو کشور فعالیت می‌کنند، پتانسیل خوبی برای افزایش روابط بین دو کشور وجود دارد.


واعظی در این دیدار تأکید کرد: با وجود لغو تحریم‌ها به نظر می‌رسد شرایط و فرصت‌های خوبی برای همکاری‌های بیشتر بین دو کشور وجود دارد و بخش خصوصی می‌تواند از این فرصت به وجود آمده استفاده لازم را به عمل آورد.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: کشور ایران و اندونزی از نظر فرهنگی و اقتصادی می‌توانند همکاری‌های فراوانی با یکدیگر انجام دهند؛ بخش خصوصی دو کشور نیز این پتانسیل را دارد تا بتواند تجارت خود را با حمایت از بانک‌های عامل دو کشور تقویت بخشد.


دکتر واعظی همچنین افزود: کشور ایران و اندونزی دو کشور مسلمان هستند؛ از نظر فرهنگی نیز نسبت به یکدیگر بسیار نزدیک هستند و این مساله می‌تواند به افزایش حجم روابط اقتصادی نیز کمک فراوانی کند.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با نوع همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف گفت: یکی از بخش‌هایی که دو کشور می‌توانند به یکدیگر کمک کنند، ارتباطات و فناوری اطلاعات است که امیدواریم در آینده با تصمیمات مهم تر این روابط نیز افزایش پیدا کند.


دیان ویرنگحوریت سفیر اندونزی نیز در این دیدار خواهان افزایش همکاری‌های دو جانبه با کشور ایران شد و گفت: با تصمیماتی که در آینده برای همکاری با ایران خواهیم گرفت، شاهد گستردگی زمینه‌های مختلف در همکاری‌های دو جانبه خواهیم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته