دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1400 - 14:24

بدون نگرانی، درگیر زندگی دیجیتالی باشید!

حقیقت این است که مقدار زمانی که ما هر روز روی صفحه نمایش‌ها خیره می شویم، مشکلی است که راه‌حل آسانی ندارد.
کد خبر : 627763
دیجیتالی



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، حقیقت این است که مقدار زمانی که ما هر روز روی صفحه نمایش‌ها خیره می شویم، مشکلی است که راه‌حل آسانی ندارد. اگرچه به حداقل رساندن زمان کمک می کند، اما برای بسیاری انجام این کار تقریبا غیرممکن شده است. صفحه نمایش‌ها جزئی از زندگی ما هستند که قبلاً هرگز نبوده است. وسایل الکترونیکی منبع اخبار، سرگرمی، ارتباطات و تعاملات اجتماعی ما شده‌اند، و نه تنها ابزاری برای کار. بیش از هر زمان دیگری، افراد دورکاری می‌کنند که می تواند برای چشمان بسیار مضر باشد. ما نمی توانیم به سادگی از نمایشگرهای دیجیتال اجتناب کنیم. در عوض، ما باید یاد بگیریم که راه‌هایی برای محافظت از خود در برابر اثرات منفی بالقوه استفاده از صفحه نمایش‌ها پیدا کنیم.


هنگامی که ما خود را در معرض مقادیر بیش از حد نور آبی تولید شده توسط صفحه‌های دیجیتال قرار می دهیم، چشمان خود را در معرض چیزی غیر طبیعی و مضر قرار می دهیم. نور آبی باعث خستگی چشم، سردرد و اختلال در چرخه خواب می شود. هنگامی که صحبت از محافظت از چشمان می شود، مهم است که سطح محافظتی که چشم نیاز دارد را درک کنیم.


نور آبی به راحتی پراکنده می‌شود و متمرکز نمی‌شود، بنابراین کنتراست کمتری برای چشم قابل مشاهده است و باعث فشار روی چشم‌ها می‌شود. این امر به ویژه بر افرادی تأثیر می‌گذارد که بیشترین استفاده را از گوشی‌های هوشمند یا صفحه نمایش رایانه‌ها دارند، زیرا مقادیر قابل توجهی نور آبی ساطع می‌ کنند. بسیاری از مردم از قرمزی چشم، خستگی چشم، سردرد و تاری دید در حین یا بعد از استفاده از تجهیزات دیجیتال رنج می برند و سطح ناراحتی با مدت زمان صرف شده روی صفحه نمایش افزایش می یابد.


بنابراین، اگر تجربه خستگی چشم پس از استفاده طولانی مدت از صفحه نمایش دیجیتال را دارید، انجام اقدامات دقیق برای محافظت از چشم‌ها برای کاهش خطر اختلالات شدید بینایی ضروری است. انتخاب عینک کامپیوتر اصل می ‌تواند اولین قدم برای محافظت در برابر فشار چشم باشد. برای به حداقل رساندن فشار چشم در مواقعی که نیاز داریم ساعت‌های طولانی روی صفحه نمایش کامپیوتر یا سایر صفحه نمایش‌ها خیره شویم، استفاده از عینک کامپیوتر بلو بای بای توصیه می شود.


آیا می توان همیشه از عینک بلوکات استفاده کرد؟


اکنون که درک بهتری از این موضوع دارید که چگونه عینک‌های بلوکات می توانند از چشمان شما محافظت کنند و علائم ناراحت کننده را کاهش دهند، احتمالاً از خود می پرسید که چند وقت یکبار می توانید از آنها استفاده کنید.


این عینک‌ها برای استفاده تمام روز ایمن هستند، اما ممکن است ضروری نباشد. درک این نکته مهم است که نور آبی ذاتا برای شما بد نیست. بزرگترین منبع نور آبی از خورشید می‌آید و مقدار کمی از آن برای سلامتی لازم است. نور آبی چرخه طبیعی بیداری و خواب بدن را تنظیم می کند و هوشیاری، حافظه، عملکرد شناختی و خلق و خو را افزایش می دهد.


بنابراین، درحالی‌که استفاده از عینک‌ها در تمام طول روز کاملاً خوب است و به هیچ وجه به چشمان شما آسیب نمی رساند، فقط زمانی که از دستگاه‌های دیجیتالی استفاده می کنید، واقعاً نیاز به استفاده از آنها دارید.


خرید عینک مخصوص کامپیوتر


درحالی‌که همه ما می دانیم که برای محافظت در برابر نور خورشید باید از عینک آفتابی استفاده کنیم. ما اکنون نیاز به استفاده از عینک‌های کار با کامپیوتر را برای محافظت از چشم در برابر اثرات مخرب نور آبی ساطع شده توسط دستگاه‌های دیجیتالی که به طور منظم استفاده می‌ کنیم، درک می کنیم. بهترین راه استفاده از عینک کامپیوتر ارزان‌ بلو بای بای است.



عینک‌های بلو بای بای این امکان را فراهم می‌کنند که به طور کامل با دنیای پیشرفته‌ی تکنولوژی خود درگیر بمانید، بدون اینکه تحت تأثیر اثرات منفی نور آبی قرار بگیرید. با عینک کامپیوتری می توانید روی کار (یا بازی) بدون تأثیرات منفی متمرکز بمانید.


بدون نگرانی، درگیر زندگی دیجیتالی باشید!


همچنین، با خرید عدسی عینک بلوکات می ‌توانید بینایی خود را از آسیب دیدن و سندرم بینایی کامپیوتری (CVS) نجات دهید بهترین مارک ها را میتوان hotta , hoya , maxxee نام برد. ما در فروشگاه بلو بای بای طیف وسیعی از عینک ‌های کامپیوتری نوآورانه را برای تمامی افراد ارائه می ‌دهیم که عصر دیجیتال را با دید محافظت شده تجربه کنند. ما همچنین یک تیم خدمات پس از فروش اختصاصی به صورت 24 ساعته داریم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

برچسب ها: دیجیتال زندگی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته