دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1393 - 11:19
بختیارپور در گفت‌وگو با آنا شرح داد

برنامه‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به اهواز چیست؟

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی روز پنجشنبه ۱۴ اسفند به منظور شرکت در گردهمایی معاونان پژوهشی و فناوری کشور وارد اهواز می‌شود.
کد خبر : 6277

دکتر علی بختیارپور در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت در مراسم اختتامیه دوازدهمین گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی که به مدت سه روز (۱۲تا ۱۴ اسفند) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کند.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، دیدار با خانواده‌های شهدا، شرکت در مراسم درختکاری، اهدای لوح تقدیر به معاونان بر‌تر پژوهشی و فناوری کشور، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، شرکت در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و همچنین حضور در کنفرانس خبری و مطبوعاتی را از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس دانشگاه ازاد اسلامی خواند.


وی از امضای تفاهم‌نامه همکاری با استانداری خوزستان درخصوص راه‌اندازی کمیته مقابله با ریزگرد‌ها خبر داد و گفت: این توافقنامه به منظور کاهش تاثیرات گرد و غبار و راه های مقابله با آن به صورت علمی و تهیه فرآیند عملیاتی آن تهیه و اجرایی می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب