دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تسلیت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درپی درگذشت حجت‌الاسلام کامرانی

حجت‌الاسلام و المسلمین قمی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کامرانی مدیرکل اسبق تبلیغات اسلامی کردستان و استان تهران را تسلیت گفت.
کد خبر : 627600
1



به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا حجت‌الاسلام و المسلمین قمی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کامرانی مدیرکل اسبق تبلیغات اسلامی کردستان و استان تهران را تسلیت گفت.



در قسمتی از متن پیام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آمده است:


درگذشت اندوهناک مرحوم مغفور حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای محمد کامرانی موجب دریغ و تاسف فراوان گردید. اینجانب ضایعه از دست دادن این همکار ارزشمند را به مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی و خانواده محترم و سایر بستگان و دوستداران ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان برای آن مرحوم رضوان و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.


محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی


گفتنی است مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد کامرانی رضوان الله تعالی علیه استاد حوزه و دانشگاه، متولد سال ۱۳۳۴ در مشهد مقدس بود. این فقید سعید از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بود که در جبهه های غرب و جنوب حضور داشت.


حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد کامرانی در دورانی مدیر کل تبلیغات اسلامی در کردستان و تهران بود و در زمینه علوم اسلامی و تربیتی و روانشناسی تحصیلات عالیه و پژوهش داشت. این روحانی مجاهد استاد حوزه علمیه خواهران تهران و استاد دانشگاه علوم اقتصادی و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده اموراقتصادی سابق و مدیر ماهنامه سلام بچه‌ها در دهه ۱۳۶۰ و مدیر مجله خانواده مطهر در دهه اخیر بودند از زنده یاد کامرانی کتاب‌هایی در حوزه ریاضی، بازی با اعداد، اسماءالهی و کتاب هدیه‌های آسمان مقطع ابتدایی وزارت آموزش و پرورش به چاپ رسیده است.


این استاد حوزه پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش در عرصه‌های علمی و پرورشی در سن ۶۶ سالگی به لقاء الهی پیوست و در قطعه ۱۰ بهشت رضا مشهد در جوار بارگاره ملکوتی امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به خاک سپرده شد.


انتهای پیام/۴۱۲۷



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته