دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1400 - 13:16

رفع نواقص ظاهری به کمک تکنیک های جدید زیبایی

آرایش دائمی یا تاتو زیبایی، سال‌هاست انجام می‌شود، اما به لطف پیشرفت‌های فناوری و تکنیک‌های جدید، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.
کد خبر : 627481
image-20211212124000-1.jpeg



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، آرایش دائمی یا تاتو زیبایی، سال‌هاست انجام می‌شود، اما به لطف پیشرفت‌های فناوری و تکنیک‌های جدید، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است . امروزه از تکنیک‌های آرایش دائمی فقط برای آرایش کردن استفاده نمیشود. یکی از مهمترین کاربردهای آن رفع نواقص ظاهری است که در اثر بیماری‌های مختلف ایجاد شده اند. در ادامه چند مورد از انواع آرایش دائم برای رفع نواقص ظاهری بیماران آورده شده است.


میکروبلیدینگ ابرو برای بیماران سرطانی


تقریباً 65٪ از بیماران سرطانی که تحت شیمی درمانی قرار می گیرند، ریزش مو را تجربه می کنند که شامل مژه و ابروهای آنها نیز می‌شود. این بیش از نیمی از جمعیت بیماران سرطانی است که بسیار زیاد است. موهای این افراد معمولاً دوباره رشد می‌کنند، اما مدت زیادی طول می کشد و اغلب ابروها یکسان نمی‌شوند. این افراد می توانند پس از پایان درمان و شیمی درمانی تحت نظر پزشک اقدام به میکروبلیدینگ ابرو و همچنین تاتو خط چشم نمایند.


رفع نواقص ظاهری به کمک تکنیک های جدید زیبایی


تاتو رژ لب دائم برای شکاف کام


عوامل زیادی وجود دارد که باعث ایجاد شکاف کام یا شکاف لب می شود، از جمله نژاد، جنسیت و عوامل محیطی . از هر 600 تا 700 نفر یک نفر با شکاف لب متولد می شود، این تقریباً 0.14٪ از جمعیت است.


درمان ایده آل پس از جراحی شکاف لب و کام، تاتو رژ لب دائم است به گونه ای که شکلی متعادل به لب های شما بدهد و همچنین می تواند جای زخم ناشی از عمل های قبلی را کاهش دهد.


رفع نواقص ظاهری به کمک تکنیک های جدید زیبایی


با انجام تاتو رژ لب دائم به جای کشیدن خط لب هر روز صبح با رژ لب و خط لب، می توانید به یک راه حل ماندگار دست یابید .هر روز یک فرم دلپذیر لب، با کمترین تلاش از طرف شما. این یک راه غیرقابل تشخیص برای ترمیم لب های شما است.


تکنسین متخصص شما با تزریق یک سایه تجویزی که مطابق با رنگ طبیعی لب شما است، به طرز ماهرانه‌ای شکل لب را متعادل می‌کند و ظاهری طبیعی به لب شما می‌دهد.


پوشاندن جای زخم با تزریق رنگدانه های پوستی


زندگی با تحمل جای زخم ممکن است دشوار باشد. علت آن هرچه که باشد، جای زخم می تواند به عزت نفس افراد آسیب برساند و کیفیت زندگی آنها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.


آرایش دائمی یک راه حل موثر، ایمن و طولانی مدت برای پوشاندن جای زخم است. یک جراح پلاستیک ماهر می تواند یک اسکار را با کاشت یک رنگدانه ها به طور مستقیم در اسکار استتار کند تا دیگر قابل مشاهده نباشد.


می توان از آرایش دائمی برای اصلاح عیوب استفاده کرد مانند:


· ترکهای پوستی که در اثر کشش پوست ایجاد می شوند


· اسکارهای جراحی


· برش های سزارین


· جای زخم ناشی از برخی بیماری های پوستی


هر نگرانی پوست شما، متخصص آرایش دائم می تواند یک طرح درمان آرایش دائمی سفارشی را اجرا کند تا تمام نیازهای خاص شما را برآورده کند و ظاهری سالم و درخشان را برای شما به ارمغان بیاورد.


دستورالعمل های مراقبت پس از درمان


مراقبت مناسب پس از عمل شما برای دستیابی به بهترین نتایج ضروری است. به خاطر داشته باشید که در بسیاری از موارد، مقداری ناهمواری رنگ قابل انتظار است. دستورالعمل های زیر را بررسی کنید و برای گرفتن بهترین نتیجه رعایت کنید.


· مقداری خارش پس از تاتو های آرایشی در ناحیه تحت درمان طبیعی است. ناحیه تحت درمان را لمس نکنید یا خراش ندهید، زیرا ممکن است رنگ شما به طور ناهموار بهبود یابد و در معرض خطر زخم و عفونت باشید.


· به مدت 72 ساعت (سه روز) پس از عمل روی ناحیه تاتو نباید هیچ آرایشی اعمال شود. پس از هر عمل خط چشم، 10 روز اول پس از 3 روز بدون آرایش، از ریمل جدید استفاده کنید. به مدت دو هفته از فر مژه استفاده نکنید.


· حداقل 3 روز پس از عمل، پوست در حال بهبودی خود را در معرض اسپری مستقیم دوش، کرم های پوست، پمادها یا لوسیون های غیر از آنچه که برای استفاده از آن تجویز شده است، قرار ندهید.


· پوست در حال بهبودی خود را به مدت 2 هفته پس از عمل در معرض آفتاب مستقیم، تخت‌های برنزه کردن، وان آب گرم (وان در صورت درمان ناحیه بدن)، سونا، آب نمک، استخرهای کلردار یا آب بسیار داغ قرار ندهید.


· روزانه از یک ضد آفتاب خوب استفاده کنید، حتی لب ها نیز نیاز به محافظت دارند. قرار گرفتن در معرض آفتاب لوازم آرایش دائمی شما را محو می کند و ممکن است حتی سال ها بعد باعث تحریک شود.


· اگر در حال برنامه ریزی برای لایه برداری شیمیایی یا سایر روش های پزشکی هستید، لطفاً پزشک خود را از تاتو زیبایی خود مطلع کنید.


انتهای پیام/ ر



انتهای پیام/

برچسب ها: عمل زیبایی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته