دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1400 - 15:10
فصل دانشجو(۱۵۲)/ در دانشگاه آزاد اسلامی فریدن رخ داد؛

ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی، خواسته دانشجویان در روز دانشجو

جشن روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی فریدن در حالی برگزار شد که تنها دانشگاه حضوری غرب اصفهان حتی یک رشته تحصیلات تکمیلی هم ندارد؛ بنابراین دغدغه و خواسته دانشجویان و جوانان در روز دانشجو ایجاد رشته‌های ارشد و دکتری در این واحد دانشگاهی بود.
کد خبر : 627237
جلسه



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از فریدن، رضا عباسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن با تشکر از حضور دانشجویان و مسئولان در جلسه روز ۱۶ آذر که روز استکبارستیزی و مطالبه‌گری نامگذاری شده است، اظهار کرد: دانشجو مؤذن بیدار جامعه است و باید همیشه با هوشیاری، دقت نظر و استقلال فکری بتواند حرف‌های جامعه را به مسئولان انتقال دهد.


وی افزود: دانشگاه محل تحصیل، تهذیب نفس و محل تحول و آرمان‌خواهی است و دانشجویان باید از این فرصت بهترین استفاده را بکنند. از مسئولان شهرستان به‌ویژه نماینده، فرماندار و ائمه شهرستان فریدن درخواست می‌کنم با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن تنها دانشگاه حضوری غرب استان اصفهان بوده حمایت ویژه‌ای از این واحد دانشگاهی داشته باشند.(بیشتر بخوانید)


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن عنوان کرد: این واحد دانشگاهی ظرفیت‌های فراوانی دارد که می‌تواند دانشجویان زیادی را در خود جای دهد؛ اما کمبودهایی ازجمله نبود رشته‌های تحصیلات تکمیلی ضربه بزرگی به دانشجویان شهرستان فریدن زده؛ بنابراین از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان این شهرستان و نماینده درخواست داریم تا به خواسته دانشجویان جامه عمل پوشانده و شاهد آن باشیم که این واحد دانشگاهی دانشجویان رشته‌های تحصیلات تکمیلی داشته باشد.


سیدتقی معین‌الدینی فرماندار شهر فریدن نیز به سؤالات دانشجویان پاسخ داد و گفت: در این چند سال حضور در شهرستان فریدن همیشه تلاش کردم ارتباط خود را با دانشگاه و دانشگاهیان به‌ویژه دانشجویان حفظ کنم و به نظر و پیشنهادها و حتی به انتقاد آنان گوش دهم و آنها را در تصمیمات خود ترتیب اثر دهم.


به گزارش آنا، در این جلسه دانشجویان سؤالات و مطالبات خود را از مسئولان شهرستان پیگیری کردند و مسئول دفتر نماینده شهرستان‌های فریدن فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت پیام نماینده را به مناسبت روز دانشجو خطاب به دانشجویان قرائت کرد. هرچند حضور نداشتن نماینده در جلسه باعث اعتراض دانشجویان واقع شد؛ اما مسئول دفتر نماینده دلیل حضور نداشتن نماینده را داشتن جلسه علنی در مجلس عنوان کرد و به مطالبات و سؤال‌های دانشجویان پاسخ داد.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته