دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1400 - 10:43
خلیلی:

پایان‌نامه‌های دانشجویی به سمت بیانیه گام دوم هدایت شوند

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با توجه به کارکردهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: این بیانیه باید مورد توجه جدی دانشگاهیان قرار گیرد و پایان‌نامه‌های دانشجویی به سمت آن هدایت شوند.
کد خبر : 627127
دیدار



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دولت‌آباد، نعمت خلیلی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد به مناسبت روز دانشجو در دیدار با محمد باقری رئیس این واحد دانشگاهی اظهار کرد: اگر مدارس و دانشگاه‌های جامعه متعالی شوند، قطعاً آن جامعه بالنده و متعالی خواهد شد و برعکس سقوط جامعه نیز از نداشتن رشد و نزول جایگاه دانشگاه و مدارس شکل می‌گیرد.


وی افزود: افتخار می‌کنم در هرجا و جایگاهی باشم خود را دانشجو بدانم؛ زیرا هرچه آموخته‌ایم و فراگرفته‌ایم از دانشگاه‌ها و مدارس است. آنچه در تعلیم دانشگاه‌ها و مدارس باید مورد توجه قرار گیرد، آموزش تعهد است. تعهد تخصص را حفظ می‌کند؛ اما اگر تعهد نباشد همه چیز به بیراهه کشیده می‌شود. به همین دلیل برخی افراد که از تعهد خود غافل شده‌اند، تخصص خود را به بیگانگان عرضه می‌کنند.(بیشتر بخوانید)


فرمانده انتظامی شهرستان برخوار درباره بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه باید مورد توجه جدی قرار گیرد و پایان‌نامه‌های دانشجویی به سمت آن هدایت شوند و راه‌حل‌های عملیاتی برای آن ارائه شود. موضوع دیگری که در پایان‌نامه‌ها و دانشگاه‌ها باید مدنظر قرار گیرد، جنگ شناختی و ادراکی است که جامعه بیش از هر زمان دیگری به آگاه‌سازی در مورد آن نیاز دارد.


خلیلی با برشمردن ظرفیت‌های گلخانه طرح ملی بذر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد بیان کرد: مایه مباهات است که این گلخانه در باب خودکفایی و اقدامی نوآورانه در این واحد دانشگاهی به سرانجام رسید و این موضوع به‌واسطه مدیریت جهادی و انقلابی همکاران حاصل شده و نشانه وجود تعهد در کنار تخصص است.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته