دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1393 - 10:08
حجت‌الاسلام حسینی در واحد دشتستان:

همه استادان پرداختن به دغدغه دانشجویان را از وظایف خود محسوب کنند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم پرداختن به مقوله فرهنگ از سوی متولیان امر در دانشگاه بویژه استادان همه گروه‌های آموزشی، اظهار کرد: امروز ضروری است همه استادان پرداختن به دغدغه های دانشجویان را از وظایف حتمی خود محسوب کنند.
کد خبر : 6271

به گزارش خبرنگار آنا، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در نشست هم اندیشی با موضوع «رسالت فرهنگی استادان» دانشگاه که با حضور قریب به 30 نفر از استادان در واحد دانشگاهی دشتستان برگزار شد بر اهمیت موضوعات فرهنگی و رسالت دانشگاهیان در این زمینه تاکید کرد.


وی با تاکید بر ایجاد فضای باز برای طرح مباحث عقیدتی، اجتماعی و حتی سیاسی، تشکیل و رونق کرسی های آزاداندیشی که از منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه است، افزود: اولویت بخشیدن به جایگاه فرهنگ در همه تصمیم گیری های خرد و کلان دانشگاه لازم است.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با توجه به بیانات حضرت امام (ره) در تعلیم و تربیت، نقش دانشگاه را بسیار مهم دانست و گفت: حوزه مسئولیت های سیاسی، راهبردی و دانشگاه محلی امن برای درک دغدغه های مردم است.


بر اساس این گزارش، دکتر مسعود دهدشتی رئیس واحد دشتستان هم در این نشست به بیان اهمیت موضوعات فرهنگی در دانشگاه و مشارکت استادان در گسترش هرچه بیشتر فعالیت های فرهنگی تاکید کرد و از آمادگی این واحد دانشگاهی برای میزبانی چنین نشست هایی برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر در مباحث فرهنگی خبر داد.


در ادامه هر یک از استادان حاضر در جلسه به بیان نکاتی درخصوص فعالیت‌های فرهنگی و نحوه مشارکت در دانشگاه پرداختند.


انتهای پیام/

برچسب ها: نشست هم اندیشی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب