دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1400 - 14:41
فصل دانشجو (۱۳۸)/ موسوی:

دانشجویان باید خود و جامعه را برای رسیدن به تمدن اسلامی آماده کنند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر گفت: دانشجویان با مطالبه‏‌گری در راستای تحقق آرمان‌‏ها و اصول انقلاب اسلامی و تلاش برای تبیین منویات رهبری، خود و جامعه را برای رسیدن به تمدن اسلامی آماده کنند.
کد خبر : 627011
سیدمحمدجواد موسوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کاشمر، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کاشمر مراسم بزرگداشت روز دانشجو و میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار در این واحد برگزار شد.(بیشتر بخوانید)


در این مراسم که با استقبال دانشجویان این واحد مواجه شد، مسئولان دانشگاه و برخی از مسئولان شهرستان ازجمله عباس صفایی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه کاشمر، حجت‌الاسلام محمد ایوبی دبیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد این شهرستان و حجت‌الاسلام جواد نیک‏بین نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌‏آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.


دانشجویان باید خود و جامعه را برای رسیدن به تمدن اسلامی آماده کنند


سیدمحمدجواد موسوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر روز دانشجو و میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت و سپس با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: دانشجویان به عنوان اصلی‌‏ترین نیروی محرکه جامعه و آینده‌‏سازان کشور باید با مطالبه‏‌گری در راستای تحقق آرمان‌‏ها و اصول انقلاب اسلامی و تلاش برای تبیین منویات رهبری، خود و جامعه را برای رسیدن به تمدن اسلامی آماده کنند.


عباس صفایی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه کاشمر هم با تبریک مناسبت ایام به دانشجویان و حضار در تأیید و تکمیل سخنان سیدمحمدجواد موسوی مختصراً به نقش دانشجویان در تبیین بیانیه گام دوم پرداخت.


دانشجویان باید خود و جامعه را برای رسیدن به تمدن اسلامی آماده کنند


در این مراسم زوج هنری امید و مجید قادریان و گروه سرود نغمه رضوان برنامه‌‏های شاد و زیبایی را اجرا کردند.


شفافیت باید در تمام ارکان حکومت تحقق یابد


نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌‏آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی هم در سخنان خود روز دانشجو و میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت و سپس به موضوع شفافیت پرداخت و بیان کرد: شفافیت باید در تمام ارکان حکومت تحقق یابد.


دانشجویان باید خود و جامعه را برای رسیدن به تمدن اسلامی آماده کنند


حجت‌الاسلام جواد نیک‏بین اضافه کرد: بعضی از نمایندگان که با موضوع شفافیت مخالف هستند، دلایل منطقی برای مخالفت خود عنوان می‏‌کنند؛ اما اگر شفافیت جز در برخی مسایل امنیتی و نظامی در سایر امور جامعه تحقق یابد بسیاری از مشکلات و انحرافات برطرف خواهد شد.


به گزارش آنا، در پایان مراسم دانشجویان نخبه واحد کاشمر، همچنین منتخبان گروه پرستاری و مدافعان سلامت با اهدای هدایایی مورد تشویق قرار گرفتند و به قید قرعه به تعدادی از حاضران هدایایی تقدیم شد.


دانشجویان باید خود و جامعه را برای رسیدن به تمدن اسلامی آماده کنند


انتهای پیام/۴۱۰۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته