دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان: تصمیم هیئت نظارت شوک بزرگی بر اصلاح‌طلبان وارد کرد

رئیس ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان گفت: اگر اصل بر عدم احراز صلاحیت است مگر آنکه خلاف آن ثابت شود، پس باید به هر فرد فرصت داده شود که صلاحیت خود را اثبات کند.
کد خبر : 62701

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، علی صوفی، بعد از ظهر امروز ـ چهارشنبه 30 دی ماه ـ در نشست خبری رئیس و سخنگوی ستاد اصلاح‌طلبان تهران، با بیان اینکه «امام(ره) از این موضوع که یک جریان خاص سرتاسری تصمیم بگیرد، نهی کرده است»، گفت: ما همه به عنوان یک شهروند موظفیم همواره در صحنه‌های انتخابات حضور داشته باشیم. در انتخابات سال ٩٢ این فضا باز شد و دیدیم که چه طور معجزه‌آسا توانست در فضای بین‌المللی تأثیر بگذارد.


این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با اشاره به اینکه «در فضای داخلی، سال آینده سال رشد اقتصادی است»، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان و همه فعالان سیاسی دو سال است که همه تلاششان را برای برگزاری انتخابات با حضور حداکثری می‌کنند، حتی خود استان‌ها طبق استراتژی‌ای که تعیین شد، قرار شد در حوزه‌ها خود شورای منطقه کاندیدا را انتخاب کنند، اما حقیقت این است که از طرف هیات نظارت شوک بزرگی بر اصلاح‌طلبان وارد شد.


صوفی گفت: تأکید همه بر این بود که در مجرای قانون عمل کنند. معنی این مسئله چیست؟ آیا هیئت اجرایی در مجرای قانون عمل کرده است و هیات نظارت در مجرای قانون عمل نکرده است یا اینکه مسئله بر عکس است؟


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ما باید نمایش وحدت و عقلانیت بدهیم و به دنیا اعلام کنیم نظامی داریم که همه مردم خواهان آن هستند.


صوفی با بیان اینکه «خیلی از اصلاح‌طلبان به این دلیل رد صلاحیت شدند که به قانون اساسی اعتقاد ندارند»، گفت: در قانون اساسی آمده استهرکس قانون اساسی را قبول دارد، اقرار کند. اقرار به زبان است و ما هم که اقرار کردیم که به قانون اساسی متعهدیم و آن را قبول داریم. در نهایت امیدواریم روال معقول و منطقی و آرامش‌بخش در پیش گرفته شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته