دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در نشست خبری قائم مقام ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان تهرانب مطرح شد

تکذیب تعطیلی ستادهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان در استان تهران

قائم مقام ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان تهران گفت: جلسات ستاد بعد از ردصلاحیت‌ها منظم برگزار می‌شود و ما اصلا فکر تعطیلی ستاد را نکردیم.
کد خبر : 62679

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمود میرلوحی در نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران درباره تایید صلاحیت و جلسات ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان بعد از ردصلاحیت‌ها اظهار کرد: از گروه‌هایی که خبرهای کذب را انتقال می‌دهند تعجب می‌کنم چراکه اخبارشان ساعتی بعد تکذیب می‌شود.


وی ادامه داد: ستاد ائتلاف فعال است و ما به عنوان یک جریان اصیل در کشور حق ترک صحنه را نداریم و باید از حقوق مسلم مردم را که در قانون اساسی آمده است، دفاع کنیم. با وجود این، امیدوریم بتوانیم فهرست 30 نفره در همین وضع ادامه دهیم.


قائم مقام ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان تهران تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی قانونمند عمل کردند و از آنها که چهره‌های ارزشمند و باسابقه‌ای هستند، تشکر می‌کنیم اما اتفاقی که در هیئت نظارت افتاد همه ما را مکدر کرد. امیدواریم همه چهر‌هایی که به صحنه آمدند، تایید صلاحیت شوند چراکه همه از افراد با سابقه هستند.


میرلوحی گفت: راهبرد اصلاح‌طلبان جلب حمایت حداکثری است. از اصلاح‌طلبان می‌خواهیم ناامید نشوند و همچنان بذر امید را بپاشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته