دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نقدی: بازپس‌گیری 1.7 میلیارد دلار از اموال ایران در قبال آزادی جاسوس آمریکایی بود و ربطی به مذاکرات ندارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: لغو تحریم بانک سپه و بازپس‌گیری یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از اموال بلوکه شده ایران پس از 36 سال هیچ ارتباطی با مذاکرات نداشت و تنها بهایی بود که آمریکا در قبال آزادسازی جاسوسان خودش پرداخت.
کد خبر : 62670

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار محمدرضا نقدی با حضور در پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهید مطهری در مسجد منشور و حوزه مقاومت خواهران 218 ناحیه سلمان تهران بزرگ با تاکید بر اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز بیش از 37 سال است که ملت ایران در مقابل هجوم تمام عیار قدرت‌ها ایستادگی می‌کند، اظهار کرد: اگر ملت ایران این چنین در مقابل ابزارها، امکانات، تجهیزات و فشارهای همه‌جانبه مستکبران دوام آورده، ثمره تلاش‌هایی است که بسیجیان ایثار گرانه و خالصانه در راه خدا انجام می‌دهند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: همان طور که در نامه اخیر مقام معظم رهبری آمده است، مستکبران جز زبان زور نمی‌فهمند.


وی با بیان اینکه مستکبران و زور‌مداران تمام منافع و سرمایه‌های دنیا را به نفع خود مصادره می‌کنند، اظهار کرد: اگر قدرتمند نباشیم مستکبرین و زورگویان همان بلایی را که بر سر ملت‌های دنیا آورده‌اند بر سر ما هم خواهند آورد و ثروت و سرمایه ملت ایران را به تاراج می‌برند.


جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج خاطرنشان کرد: لغو تحریم بانک سپه و بازپس‌گیری یک میلیارد و 700 میلیون دلار از اموال بلوکه‌شده ایران پس از 36 سال نشان داد که آمریکا جز زبان زور نمی‌فهمد.


وی ادامه داد: این پول مربوط به بیانیه الجزایر بود و هنوز بعد از 36 سال بیش از 50 میلیارد دلار آن، باید برگردانده شود؛ آمریکا پس از سال‌ها مذاکره، بحث و پیگیری از طریق دادگاه لاهه و رایزنی‌های مختلف حاضر نشده آن را مطابق تعهد خود بازگرداند.


نقدی تاکید کرد: راه گرفتن حق از مستکبران، قدرتمند شدن است و باید هر روز قوی‌تر و قوی‌تر شویم.


وی خاطرنشان کرد: در حساس‌ترین شرایطی که دشمن برای تحقیر ملت ایران برنامه‌ریزی کرده بود با اراده و خواست خدا، پنج یا شش نیروی پاسدار، 10 تفنگدار متجاوز آمریکایی را در خلیج فارس دستگیر می‌کنند و با عنایت خدا نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد. دستگیری این 10 تفنگدار آمریکایی حجت خدا بر مردم ایران بود و ثابت کرد که خدا با ملت ایران است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب