دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1393 - 11:12
در جلسه شورای فرهنگی استان گیلان

میرابراهیمی: موفقیت و اقتدار نظام اسلامی از برکت اهل بیت(ع) و وجود ولایت است

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: یکی از ویژگی های خاص حضرت زهرا (س)، حضور در عرصه سیاست با حفظ ارزش‌های اخلاقی و دینی است.
کد خبر : 6265

به گزارش خبرنگار آنا، حجت الاسلام سید علی میرابراهیمی در بیست و سومین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور رؤسای دفاتر فرهنگی واحدها و مراکز آموزشی استان گیلان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه، بیان اینکه موفقیت و اقتدار نظام اسلامی از برکت اهل بیت(ع) و وجود ولایت است، اظهار کرد: پاسداشت ایام فاطمیه در واحدها و مراکز آموزشی، نمونه‌ای از تجدید بیعت با ولایت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاسته از وجود نبوت و امامت اهل بیت(ع) است.


وی عنوان کرد: یکی از ویژگی های خاص حضرت زهرا (س)، حضور در عرصه سیاست با حفظ ارزشهای اخلاقی و دینی است پس اصلی‌ترین وظیفه ما در این ایام زنده نگهداشتن فرهنگ فاطمی و ذکر مصیبت‌ها و مشکلاتی است که بر اهل بیت(ع) وارد شده و باید حرمت این ایام نگه داشته شده و به این ارزش‌ها، توجه ی ویژه ای شود.


میرابراهیمی با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال 1393 ، ادامه داد: نوروز آئینی باستانی است که در روایات هم توجه شده و توجه ویژه مقام معظم رهبری و مسئولین نظام به این روز، نشان از اهمیت ویژه آن دارد و انشاءالله سال جدید ، سالی پر از برکت و بهروزی باشد.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، پیش بینی برنامه های فرهنگی اجتماعی دفاتر فرهنگی واحدهای استان را خواستار شد و اذعان داشت: مسئولین فرهنگی واحد ها و مراکز آموزشی در استان، برنامه های فرهنگی سال 1394 خود را به صورت یکساله و چند بعدی، با رعایت آئین نامه ها و بخشنامه ها، ارائه دهند.


این مسئول با تأکید بر برگزاری بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت کارکنان، تصریح کرد: با توجه به اینکه این مسابقات بصورت همزمان در تاریخ 20 اسفند سال جاری، در کلیه واحدها و مراکز آموزشی استان گیلان، برگزار خواهد شد، لذا اهتمام و نظارت ویژه مسئولین دفاتر فرهنگی در برگزاری این مسابقات مورد توجه قرار گیرد.


در پایان هر یک از رؤسای دفاتر فرهنگی واحدها و مراکز آموزشی استان گیلان حاضر در جلسه، نظر و پیشنهاد خود را ارائه دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته