دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

شیوه‌نامه جشنواره هنری، ادبی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شیوه‌نامه جشنواره هنری، ادبی و پژوهشی با موضوعات دینی، فرهنگی و اجتماعی را ابلاغ کرد.
کد خبر : 62619

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شیوه‌نامه جشنواره هنری، ادبی و پژوهشی با موضوعات دینی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه به روسای واحدهای مراکز استان، روسای واحدها، واحدهای نجف آباد و علوم تحقیقات تهران، مراکز آموزشی و آموزشکده‌های سما ابلاغ شد.


معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بنا به آن‌چه «بهره‌گیری از تجربیات قبلی و با رعایت اصل صرفه و صلح دانشگاه و هم‌چنین برای وحدت رویه و با توجه به اجرای طرح تجمیع 2 و تغییر در ساختار اداری مراکز استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی» خوانده شده این بخش‌نامه را تدوین کرده است. در این آیین‌نامه جشنواره هنر، ادبیات دینی و پژوهش قرآن و عترت با سایر جشنواره‌های فرهنگی و اجتماعی با عنوان «جشنواره هنری، ادبی و پژوهشی با موضوعات دینی، فرهنگی و اجتماعی» تلفیق و تجمیع شده است.


«کارآمدی ساختاری، صرفه‌جویی در هزینه ها، ترویج فرهنگ کار جمعی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی( کارشناسان فرهنگی و قرآنی) واحدهای دانشگاهی و هم‌چنین ایجاد بستر شکوفایی و پویایی برای کانون‌های دانشجویی هنری، دینی و مذهبی» از اهداف اصلی این آیین‌نامه عنوان شده است.


پیوست شیوه‌نامه برگزاری «جشنواره هنر دینی، فرهنگی و اجتماعی» نیز که همه فعالیت‌های هنری دانشگاه آزاد اسلامی را در سه بخش دانشجویان، استادان و کارکنان پوشش می‌دهد، از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به روسای واحدها ابلاغ خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته