دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

حسین شمس: آقایان فوتسال را رها کنند تا نفس بکشد / خداحافظی برای وحید شمسایی زود است

پیشکسوت فوتسال ایران گفت: چون اهالی کمیته فوتسال جز این رشته ورزشی نیستند، نمی توانند به فوتسال ایران کمک کنند.
کد خبر : 62607

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد لغو اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال در تاجیکستان اظهار داشت: «فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال نظرشان این بود که سفر تیم ملی به تاجیکستان یک سفر تفریحی است و هیچ فایده‌ای برای تیم ملی ندارد. تیم ملی فوتسال جز 10 تیم برتر جهان است و بازی با تاجیکستان که در رنکینگ جهانی حدود 100 پله از ایران عقب‌تر است، خوشایند فوتسال ایران نیست.»


شمس در مورد نفرات دعوت شده به تیم ملی فوتسال برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا در ازبکستان گفت: «نفرات بسیار خوبی به تیم ملی دعوت شدند. هم از جوانان و پدیده‌های لیگ دعوت شده‌ است و هم بازیکنان باتجربه‌ فوتسال ایران در جمع ملی‌پوشان هستند. تیم خوب و کاملی در اختیار کادر فنی است و امیدوارم این تیم بتواند در مسابقات جام ملت‌های آسیا به مقام قهرمانی برسد.»


کارشناس فوتسال ایران در مورد کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و کمک این کمیته به پیشرفت فوتسال ایران بیان کرد: «به دلیل اینکه مسوولان کمیته فوتسال فدراسیون از اهالی این رشته نیستند، نمی‌توانند کمکی به فوتسال ایران بکنند. بهترین کمک این آقایان این است که فوتسال را رها کنند تا فوتسال نفس بکشد. تا زمانی که این افراد در راس این کمیته هستند هیچ پیشرفتی در کار نیست.»


وی در مورد مصدومیت وحید شمسایی و خداحافظی این بازیکن از فوتسال افزود: «وحید شمسایی یکی از بهترین‌های فوتسال ایران است. با توجه به انگیزه بالای وحید، هنوز زود است که بخواهد از فوتسال خداحافظی کند و هنوز جا برای کسب قهرمانی‌های بیشتر دارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته