دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تا الان کاری جز تضعیف استقلال از معینی ندیدم

نظری جویباری: آقایان دارند به استقلال خیانت می‌کنند/ می‌خواهند بازیکنان خودشان را به تیم بیاورند

مسئول سابق نقل و انتقالات استقلال گفت: آقایان من را از استقلال کنار گذاشتند تا به اهدافشان برسند و بازیکنان خودشان را بیاورند.
کد خبر : 62584

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، علی نظری جویباری که در مراسم تشییع پیکر رضا احدی شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران با انتقاد شدید از مسئولان باشگاه استقلال گفت: «در استقلال یک عده به دنبال منافع خود هستند و حاضرند برای منافعشان همه چیز را زیر پا بگذارند. من احساس کردم که بودنم در استقلال به این تیم ضربه می زند و برای همین نمی خواهم به باشگاه برگردم.»


وی با انتقاد از مسعود معینی و صحبت های وی یادآور شد: «معینی تا الان چه کار مثبتی برای فوتبال انجام داده است؟ آیا حضور او دردی از استقلال دوا کرده؟»


نظری‌جویباری درباره اظهارات معینی که گفته بود یکی از معاونت‌های باشگاه استقلال باید حذف شود، خاطرنشان کرد: «اگر معینی تصمیم‌گیرنده بود که این تصمیم‌ها را می‌گرفت اما او نشسته تا استقلال را تضعیف کند. خود من تا الان کاری جز تضعیف استقلال از معینی ندیدم. اگر او کاری انجام داده بهتر است مردم در این باره صحبت کنند.»


وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد از اتفاقاتی که در چند سال گذشته در استقلال افتاده ناراحت است، افزود: «من و امیری در فصل نقل و انتقالات وظیفه داشتیم تا تیم خوبی ببندیم و بی‌منت هم این کار را انجام دادیم و همه دیدند که استقلال بهترین تیم بود. از طرف دیگر به جای اینکه هیأت مدیره عصای دست ما باشد اما بارها ما را زدند. به همین دلیل ما هم کنار کشیدیم و گفتیم خودتان کارها را انجام دهید اما به عنوان یک استقلالی همیشه یاور استقلال هستم اما در استقلال یکسری افراد نمی‌خواهند تیم پیشرفت کند و من هم چون استقلالی هستم نتوانستم این مسئله را تحمل کنم و کنار کشیدم.»


مسئول پیشین نقل و انتقالات باشگاه استقلال ادامه داد: «آقایان انقدر به من فشار آوردند که کنار بروم. با اینکه در استقلال پست دارم اما به این تیم برنمی گردم؛ حداقل تا زمانی که این آقایان در تیم هستند چون دارند به استقلال ضربه می زنند و به آن خیانت می کنند و من نمی خواهم شریک آنها باشم. آقایان من را از استقلال کنار گذاشتند تا به اهدافشان برسند و بازیکنان خودشان را بیاورند.»


جویباری خاطرنشان کرد: «امیدوارم استقلال بدون من آرامش داشته باشد و در نقل و انتقالات موفق باشد. البته آقایان می خواهند بازیکنان خودشان را به استقلال بیاورند و به اهدافشان برسند. نمی توانم مثل بعضی ها با گرفتن بازیکن کار دیگری انجام بدهم. آقایان من را کنار گذاشتند تا به اهدافشان برسند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته