دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1394 - 10:42
رئیس اداره روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان البرز در گفت‌و‌گو با آنا مطرح کرد

مدیر مدرسه، اخراج دانش‌آموز کرجی را تکذیب کرد/ پیگیری‌ها ادامه دارد

رئیس اداره روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه مدیر مدرسه، اخراج دانش آموز کرجی به علت ناتوانی در پرداخت شهریه را تکذیب کرده است، گفت: البته مسئولان منطقه در حال پیگیری این مساله هستند که در صورت مشاهده هرگونه تخلف با خاطی برخورد خواهد شد.
کد خبر : 62571

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، مسئولان یک دبستان پسرانه در حاشیه شهر کرج منطقه پیش آهنگی گلدشت به دلیل پرداخت نکردن شهریه، یک دانش آموز را که احتمال می‌رود از اتباع افغان باشد در روز دو شنبه در هوای سرد زمستان در حیاط مدرسه نگه‌ داشتند و روز گذشته وی را از مدرسه اخراج کردند.


علی طاهری خلوص، رئیس اداره روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان البرز در گفت‌و‌گو با آنا، گفت: ما با مدیر مدرسه صحبت کرده‌ایم ولی وی ادعا می‌کند که هیچ دانش آموزی به دلیل پرداخت نکردن شهریه از مدرسه اخراج نشده است.


وی در پاسخ به سوال خبرنگار‌ آنا مبنی بر اینکه آیا دانش آموزان برای تحصیل در مدارس دولتی باید شهریه پرداخت کنند، افزود: تنها دانش آموزان اتباع بیگانه برای تحصیل در مدارس دولتی بر اساس پایه تحصیلی شهریه متفاوتی را پرداخت می‌کنند که به احتمال زیاد این دانش‌آموز نیز از اتباع افغان بوده است.


طاهری با بیان اینکه آموزش و پرورش استان البرز پیگیر این اتفاق است، گفت: اگر چنین تخلفی از سوی مسئولان مدرسه صورت گرفته باشد حتما با آنها برخورد خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته