آنچه که باید در مورد مدیریت پیج اینستاگرام بدانید
به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، حتی اگر شما یک متخصص حرفه ای در زمینه اینستاگرام باشید بازهم نیاز دارید که ازآخرین الگوریتم های اینستاگرام آگاه باشید زیرا پلتفرها و الگوریتم های اینستاگرام دائما در حال تغییرهستند که شاید حتی گاهی مواقع نیازاست در دوره های آموزشی شرکت کنید تا با استراتژی های جدید اینستاگرام آشنا شوید و با یادگیری این مهارت ها در پرتقاضاترین نرم افزار این روزها که موجب رونق کسب و کارها شده است ، روی خود و حرفه خود برنامه ریزی کنید.
برای مدیریت یک پیج اینستاگرام شما باید تمامی موارد مورد نیاز را رعایت کنید تا بتوانید بهترین بهره برداری را از آن داشته باشید. از برنامه ریزی تقویمی ، محتوا گذاری تا طراحی گرافیک و یا عکاسی حرفه ای که سخت ترین پروسه در مدیریت اینستاگرام می باشد.
علاوه براین موارد باید این را بدانید که یک حساب کاربری تجاری را چگونه راه اندازی کنید و راه های دسترسی راحت تر افراد مختلف به آن را ایجاد کنید
همچنین بتوانید به خوبی مخاطبان را تجزیه و تحلیل کنید تا بدانید چه محتوایی برای چه گروه سنی باید ایجاد کنید.
ایجاد قالب مناسب برای عکس ها و یا ویدئو ها و پست های IGTV و استوری هایی با کیفیت بالا ، از طریق نرم افزارهای ادوبی و یا برنامه های مشابه آن که نیاز به تخصص دارد و انتخاب رنگ ها مناسب با توجه به زمینه کاری که موجب جلب محاطبان شود در واقع شاید این مورد نیاز به مقداری علم روانشناسی رنگ ها باشد
خلق تصاویر و محتواهای جذاب از موارد بسیار مهم می باشد که با قاب گذاری جذاب و انتخاب لوگوی مناسب سبب جلب توجه مخاطبان می شوید. و انتخاب تصاویری مناسب برای بیان و نشان دادن بهتر خدمات در قالب استوری و یا پست بسیار مهم است.
از دیگر مواردی که یک ادمین یا مدیر اینستاگرام باید بداند :
- بهینه سازی صفحه اینستاگرام
- اصول بازاریابی
- شناسایی پیج های مناسب تبلیغاتی با قیمت مناسب
- شناسایی مشتریان هدفمند
- بررسی رقبا
- استفاده از برنامه HUTSUIT برای صرفه جویی در تایم
- ایجاد محتوا
- طرح بندی مناسب برای فید
- پیدا کردن هشتک های مناسب
- داشتن مهارت کافی برای استراتژی های ایجاد فالورهای ارگانیک
- معرفی بلاگرهای معروف
- امنیت و هک نشدن
- آنالیز پیج و نرخ اینگیجمنت
آموزش و نحوه افزایش فالور
ایجاد پروفایل بیو حرفه ای : عکس پروفایل از جمله موارد بسیار مهم است که ببینده را تشویق کند تا از پیج شما دیدن کند.همینطورنوشتتن یک بیو کامل اما به طور خلاصه در صفحه اصلی و درج شماره تماس در جهت تسریع وقت بسیار در جذب مخاطب تاثیر و اهمیت دارد.
هشتگ گذاری :استفاده ازهشتگ های مناسب بسیارحائز اهمیت است زیرا بسیاری از افراد در قسمت سرچ اینستاگرام با کلمه مورد نظرشان شما را می توانند دنبال کنند.
پاسخ به دایرکت مسیج : اگر شما به عنوان صاحب کسب و کار برای قیمت گذاری و مشاوره خیلی سریع پاسخ مخاطبان را بدهید سبب جلب اعتماد آن ها و در نتیجه دنبال کردن پیج شما می شود.
شرکت در کمپین های تبلیغاتی : برخی از کمپین های تبلیغاتی که بازدید بالایی دارند از پیچ شما تبلیغ می کنند و این امر سبب می شود که افراد بیشتری از پیج شما بازدید کنند و با توجه به علاقه مندیشان پیج شما را دنبال می کنند و در نتیجه افزایش تعداد فالورهای شما می شود.ا
برگزاری مسابقات و اهدا جایزه : گهگاهی برای بولد کردن پیجتان و جذب مخاطبان بیشتر ، دنبال کنندگان خود را با اهداء جوایز و خدمات رایگان تشویق به تگ کردن دوستانشان کنید بنابراین با این عمل آماربازدید از پیجتان بالاتر می رود.
سخنرانی و آموزش دوره های آموزشی : شاید نیاز باشد ویدئو و یا کلیپ هایی از مجموعه خودتان ونحوه مدیریت و پرسنل انتشار دهید. همچنین سخنرانی کوتاه در حوضه کاری مشخص برای مخاطبنشان سبب می شود تا افراد با دقت بیشتر روئیت کنند و از خدمات آن مجموعه به صورت بصری آشنا شوند.
تلفیق عکس ها با محتواهای آموزشی و مناسب : ایجاد تصاویر از مهم ترین مواردی است که نظر بیننده ها را جلب میکند که این عکس ها اگر با محتوایی قوی باشد بسیار در جذب فالور موثر است.
ایجاد استوری های جذاب: در نظر داشته باشید که استوری ها بعد از 24 ساعت حذف می شند اما به عنوان یک رسانه اجتماعی بسیار موثر است و افراد زیادی آن ها را دنبال می کنند.
برای اینکه بتوانید پیج خود را به نحو احسنت مدیریت کنید و یا برای اطلاع از آموزش های لازم در جهت یادگیری مدیریت پیج اینستاگرام و نحوه افزایش فالور می توانید با مجموعه مایا پینت در تماس باشید.
انتهای پیام/ر
انتهای پیام/