دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

ایمان عالمی: شایعه اختلافم با قلعه‌نویی دروغ است/ رفتار مدیرعامل تراکتور بی‌احترامی به ما بود

دستیار سابق قلعه‌نویی در تراکتورسازی گفت: رفتار مدیرعامل تراکتورسازی از روز اول همراه با بی‌احترامی بود چرا که قراردادم را به هر شکلی که خودش صلاح دیده بود تنظیم کرد.
کد خبر : 62535

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بعد از جدایی ستار همدانی و ایمان عالمی دو دستیار امیرقلعه نویی از تیم تراکتورسازی حرف و حدیث‌های بسیار زیادی در این رابطه به وجود آمد.


ایمان عالمی در خصوص جدایی‌اش از تیم تراکتورسازی به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «علت اصلی جدایی من رعایت نکردن مفاد قرارداد و متمم هایی بود که در قراردادم توسط مدیران تراکتورسازی گنجانده شده بود.»


وی افزود: «متاسفانه بعد از جدایی ما از تیم تراکتورسازی عده‌ای به دنبال درست کردن حاشیه بودند و بعضی از افراد علت اصلی جدایی ما را اختلاف با امیر قلعه نویی مطرح کردند در حالی که به هیچ عنوان این قضیه درست نیست.»


بازیکن و مربی سابق استقلال گفت: «متاسفانه رفتار مدیرعامل تراکتورسازی از روز اول همراه با بی‌احترامی بود چرا که بدون اینکه با من درمورد قراردادم صحبت کند آن را به هر شکلی که خودش صلاح دیده بود تنظیم کرد. من هم وقتی شرایط را اینگونه دیدم ترجیح دادم برخلاف میل باطنی ام قلعه نویی را تنها بگذارم.»


عالمی در پایان اظهار کرد: «زمانی که در تراکتورسازی بودیم از چهار بازی با درایت کادر فنی و حضور قلعه نویی توانستیم هشت امتیاز بگیریم اما به هر حال شرایط طوری رقم خورد که به صلاح ما نبود در این تیم بمانیم. برای تراکتور و قلعه نویی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم این تیم بدون حاشیه در نیم فصل دوم نتایج خوبی به دست آورد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته