دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1393 - 10:00
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس در تاشکند به دنبال رویای شیرین/ شاگردان منصوریان چشم انتظار هواداران سرخابی برای پیروزی

تیم‌های فوتبال پرسپولیس،‌ نفت تهران در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفانی از کشور ازبکستان و امارات خواهند رفت.
کد خبر : 6251

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فردا با برگزاری دیدارهایی در چهار گروه پیگیری خواهد شد.


پرسپولیس تهران که تنها تیم برنده هفته نخست در بین تیم‌های ایرانی بود، فردا از ساعت 16:30به مصاف تیم بنیادکار ازبکستان خواهد رفت. شاگردان حمید درخشان با کسب پیروزی درخشان در دیدار هفته اول خود مقابل لخویا با آمادگی روحی بالایی راهی دومین نبرد آسیایی خود خواهند شد.


قرمزپوشان ایران در مصاف با تیم بنیادکار ازبکستان دیدار سختی مقابل حریف ازبکستانی خود خواهند داشت چرا که این تیم در دیدارهای خانگی خود مقابل تیم‌های ایرانی کمتر تن به شکست داده است. پیروزی و یا حتی تساوی در خانه بنیادکار امیدهای پرسپولیس را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از گروه A این مسابقات را دو چندان می‌کند.


پرسپولیسی‌ها در این مسابقه حمید علی‌عسگری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.


تیم نفت تهران دیگر نماینده کشورمان در هفته دوم میزبان العین امارات خواهد بود. نفتی‌ها در هفته اول در ازبکستان مغلوب تیم پاختاکور شده بودند و برای این‌که بتوانند در ادامه توانایی‌های خود را به اثبات برسانند، محکوم به پیروزی در این دیدار خانگی که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، هستند.


صدرنشین فعلی لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به مصاف تیم صدرنشین لیگ امارات خواهد رفت که مقابل بازیکنان با تجربه و تیم یک دست العین کار سختی پیش رو خواهد داشت.


با این حال شاگردان علیرضا منصوریان باید در این دیدار به پیروزی برسند تا امیدهای بقا در لیگ قهرمانان آسیا و صعود به دور یک هشتم نهایی را زنده کنند.


منصوریان و بازیکنانش به مانند مرحله پلی‌آف در این دیدار حساس نیز به انتظار هواداران آبی‌وقرمز در ورزشگاه هستند تا بتوانند با حضور آنها شانس خود را برای برتری مقابل حریف افزایش دهند.


برنامه کامل مسابقات امروز هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
** گروه A:
سه شنبه 12 اسفند
ساعت 16:30 بنیادکار ازبکستان – پرسپولیس ایران
ساعت 18:45 لخویای قطر – النصر عربستان
** گروه B:
سه شنبه 12 اسفند
ساعت 18 نفت ایران – العین امارات
ساعت 20:50 الشباب عربستان – پاختاکور ازبکستان
دیگر دیدارهای این هفته از لیگ قهرمانان فوتبال آسیا روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته