دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرعامل باشگاه سایپا: نکونام تا فردا فرصت دارد/ بر سر مسائل مالی با تیموریان اختلاف داریم

بیت الله رضایی گفت: نکونام برای جدایی از باشگاه سایپا، باید از ما رضایت نامه بگیرد.
کد خبر : 62492

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بیت‌الله رضایی در کنفرانس مطبوعاتی خود در مورد برنامه های نیم فصل دوم سایپا اظهار داشت: «برنامه های نیم فصل را باید از سرمربی بپرسید. برخی بازیکنانی که کادرفنی درخواست کرده بود سرباز بودند و نتوانستیم آنها را جذب کنیم. طی یکی دو روز آینده ۳-۴ بازیکن خارجی می آیند که اگر مورد قبول کادرفنی باشد آنها را جذب می‌کنیم.»


رضایی در مورد موضوع انتقال نکونام به تیم‌های قطری تاکید کرد: «او الان هم با ما قرارداد دارد. هنوز رضایت نامه ای صادر نشده است اگر قرار باشد وی به العربی برود باید رضایت نامه بگیرد.»


وی ادامه داد: «نکونام ۲-۳ روز مرخصی گرفته است. حالا نمی توانیم دخالت کنیم که چه کاری انجام دهد. ما آخرین مهلت را تا چهارشنبه تعیین کرده ایم. اگر در هیأت مدیره مورد موافقت قرار بگیرد این کار را خواهیم کرد.»


مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد پیوستن تیموریان به این باشگاه گفت: «با مدیر برنامه تیموریان مذاکره کردیم و فعلا بر سر مسائل مالی اختلاف داریم. اگر اختلافات مالی حل شود در خدمت تیموریان خواهیم بود.»


وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا، در مورد احتمال نامزدی‌اش در فدراسیون فوتبال بیان کرد: «اگر شرایط مساعد باشد در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نامزد می‌شوم. با توجه به شرایط مجمع که در هفته قبل برگزار شد، به احتمال زیاد انتخابات فدراسیون در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.»


رضایی در مورد هدف کلی تیم سایپا در این فصل لیگ برتر فوتبال یادآور شد: «اهداف ما از زمانی که من به باشگاه آمدم کسب سهمیه آسیا است. متاسفانه مشکلاتی پیش آمد که نتوانستیم در جام حذفی نتیجه بگیریم. امیدوارم در لیگ برتر به این هدف دست یابیم. هم اکنون ما نسبت به تیم هایی که در صدر جدول هستند هزینه کمتر کردیم. وضعیت مالی سایپا امسال خوب نبود. متناسب با ۲۰-۳۰ درصد سال گذشته تیم بستیم. نسبت به هزینه ای که کردیم جایگاه خوبی داریم و به هدفمان نزدیک تر هستیم.»


رضایی در مورد اینکه آیا در فصل نقل و انتقالات به خواسته های خود رسیده اید گفت: «متاسفانه نه. برخی بازیکنان در ایران نیستند و با توجه به اینکه فاصله کم است مجبور هستیم از بازیکنان خارجی استفاده کنیم.»


مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد مشکلات بازیکنان سرباز تاکید کرد: «اینکه بازیکن بدون اجازه مربی به تیمی برود که سرباز جذب می کند بی احترامی به باشگاه و سرمربی آن تیم است. این مسئله باعث می شود که لذت ورزش کنار برود. به برخی بازیکنان اضافه خدمت زدند که دوران فصل نقل و انتقالات تمام شود. به این نمی توان گفت فرهنگی ورزشی. ارتش و سپاه تیم‌هایی دارند که می توانند بازیکن جذب کنند به آنها هم بازیکن بدهند ما ناراحت نمی‌شویم. وقتی این اتفاق رخ نمی دهد مسئولان یک باشگاه راحت نشسته‌اند چون می دانند بازیکن سرباز می گیرند. در نیروی زمینی بازیکنی نمی بینید که موی بلند داشته باشد و به صبحگاه نرفته باشد.»


رضایی در مورد اینکه سازمان لیگ قرار بود مدیران عامل را به ایتالیا ببرد گفت:«نمی دانم اسم این مسئله را چه بگذاریم. سازمان لیگ گفت که می خواهیم مدیرعامل را به ایتالیا ببریم. اما متاسفانه وزارت ورزش مخالفت کرده است خوب بود که اول این مسائل قبل از سفر هماهنگ می‌شد. امیدوارم با این مسئله هزینه ای تحمیل باشگاه ها نشود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته