دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرعامل آب و فاضلاب تهران عنوان کرد؛ تسریع اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب در پسا برجام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران درباره وضع پروژه‌های آب و فاضلاب پس از برداشته شدن تحریم‌ها گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای بخش‌های مختلف انجام شده است و امیدواریم با فضای ایجاد شده پس از تحریم‌ها بتوانیم این برنامه‌ها را اجرایی کنیم.
کد خبر : 62478

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آنا با بیان اینکه ظرف 4 سال اخیر ظرفیت خوبی در بخش فاضلاب ایجاد شده است، افزود: به عقیده من اگر محدودیت و کمبودهای اعتباری وجود نداشته باشد می‌توانیم اقدامات لازم زیست‌محیطی در فاضلاب استان تهران را به صورت کامل انجام دهیم و در حدود یک میلیارد و 300 میلیون متر مکعب پساب را تصفیه کنیم.


وی درباره بودجه تخصیص‌یافته برای بخش آب در برنامه ششم توسعه کشور تصریح کرد: منابع ما عموما از طریق جذب اعتبار از سوی مردم حاصل می‌شود و عموما درصد کمی از منابع دولتی را جذب می‌کنیم.


پرورش با تاکید بر اینکه به دنبال مدل‌های مالی مختلف برای ارائه به سرمایه‌گذاران هستیم، ادامه داد: مدل‌های مالی مختلفی را برای انجام پروژه‌ها به سرمایه گذاران پیشنهاد کرده‌ایم و امیدواریم با رفع تحریم‌ها بحث‌های مربوط بهLC نیز حل وفصل شود.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران خاطر نشان کرد: اقدامات متعددی را برای تکمیل پروژه‌‌های در دست اجرا انجام داده‌ایم و حتی وام‌هایی نیز از بانک توسعه و برخی بانک‌های جهانی دریافت کرده‌ایم اما هنوز باز هم میان اعتبارات تامین شده و مورد نیاز اختلاف بسیار است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته