دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 دی 1394 - 16:54

دانشگاه آزاد اسلامی، مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر گرمسار شد

در نخستین جلسه ستادهماهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گرمسار، دانشگاه آزاد اسلامی این شهر به عنوان مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر تعیین شد.
کد خبر : 62462

به گزارش خبرنگار آنا، ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گرمسار، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار را به عنوان مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گرمسار تعیین کرد.


در نخستین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گرمسار که در محل فرمانداری گرمسار و به ریاست معاون فرماندار و با حضور مسئولین و روسای ادارات شهرستان گرمسار برگزار شد از دکتر طاهره میرساردو سرپرست واحد گرمسار به‌خاطر اعلام موضع مناسب در خصوص اعدام شیخ نمر با نصب بنر در دید همگان و محکومیت این اقدام، قدردانی شد.


در حکم مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گرمسار خطاب به سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار آمده است: با عنایت به اینکه در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم و بنا بر چشم انداز ناخدای انقلاب و خلف صالح پیر جماران، تلاش برای ماندگاری انقلاب، این ارثیه خون جوانان پاک این وطن، وظیفه هر انقلابی پاکباخته است، بنا به دستورالعمل تشکیل ستاد دهه فجر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به عنوان مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان گرمسار، معین می شود.


امید است با اتکال به خداوند متعال، تمام هم و غم خویش را در برپایی باشکوه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، مصروف دارید تا ان‌شاء‌الله در محضر شهیدان، شرمنده نباشیم. باشد که اعمالمان مرضی رضای حضرت ولی عصر (عج) قرار بگیرد.


در جلسه کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان گرمسار که در روز اول بهمن و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و با حضور روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شهرستان گرمسار برگزار خواهد شد، برنامه های پیشنهادی اعضاء مصوب و به ستاد دهه فجر اعلام می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته