دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 دی 1394 - 14:30
قالیباف در جمع خبرنگاران خبر داد

تحقق ۸۵ درصدی بودجه ۹۴ شهرداری تهران در ۱۰ ماه گذشته

شهردار تهران از تحقق ۸۵ درصدی بودجه ۹۴ شهرداری تهران طی ۱۰ ماهه گذشته خبر داد و گفت: مابقی این بودجه نیز طی دو ماه آینده محقق خواهد شد.
کد خبر : 62435

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، محمدباقر قالیباف در حاشیه برگزاری دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اولویت‌های بودجه 95 شهرداری تهران، اظهار کرد: توسعه حمل‌و نقل عمومی با توجه به چالش آلودگی هوا از مهم‌ترین اولویت‌ها در بودجه 95 شهرداری خواهد بود.


وی با اشاره به افتتاح خط 7 در سال 95، افزود: طول این خط 28 کیلومتر بوده که از اتوبان افسریه به سمت شمال‌غرب متصل خواهد بود که امیدواریم در سال آینده این خط به بهره‌برداری برسد.


قالیباف همچنین به کمک‌های دولت جهت خرید واگن اشاره و عنوان کرد: طبق توافقی که صورت گرفته قرار است 1200 واگن از طریق فاینانس در اختیار شهرداری قرار بگیرد که در صورت تحقق این امر سال آینده ظرفیت حمل‌ونقل ریلی به مرز 6 میلیون نفر خواهد رسید.


شهردار تهران اضافه کرد: سیاست‌های بودجه‌ای سال آینده انقباضی است و بودجه‌ای که برای سال آینده پیشنهاد شده، 18 هزار و 700 میلیارد تومان است.


وی در ادامه با اشاره به تحقق 85 درصدی بودجه 94، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال مابقی این بودجه محقق شود.


قالیباف همچنین به خرید و تملک باغات اشاره کرد و گفت:‌ گرچه برای خرید باغات و املاک به اعتبارات زیادی نیاز داریم، اما شهرداری تهران خرید این باغات را نیز در اولویت کاری خود قرار داده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته