دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قیمت بازار گوشی‌های زیر یک‌میلیون‌و ٥٠٠ ‌هزار تومان

گوشی‌های میان‌رده را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد. بخش اول مربوط به میان‌رده‌هایی می‌شود که یا از پرچمداران سال قبل هستند یا نسبت به میان‌رده‌های دیگر مشخصات فنی بهتری دارند.
کد خبر : 62397
به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا به نقل از شرق، به همین سبب سعی شده با توجه به تعدد محصولات میان‌رده، آنها در دو محدوده قیمتی منتشر شوند. نکته آنکه قیمت دستگاه‌ها از فروشگاه‌ اینترنتی گوشی‌شاپ به‌روز شده‌اند.

پی ۸ هوآوی
به گزارش زومیت، این گوشی به یک دوربین با فناوری‌های جدید مجهز شده و از پردازنده HiSilicon Kirin ٩٣٠ ساخت هوآوی بهره می‌برد.این غول چینی روی دوربین چهار رنگ گوشی پی۸، مانور زیادی داده و با تعبیه دو فلاش LED کمک کرده تا تصاویر بهتری در شرایط نور کم ثبت شود. قیمت این گوشی یک‌میلیون‌ و ١١٣ ‌هزار تومان است.
اکسپریا M٥ سونی
سونی برای این محصول پنج‌اینچی سراغ یک پردازنده‌ هشت‌هسته‌ای و قدرتمند به نام
Mediatek MT٦٧٩٥ از مدیاتک رفته که با قرارگیری در کنار سه گیگابایت رم و سنسور دوربین ٢١,٥ مگاپیکسل، ازجمله برتری‌های اکسپریا‌ام۵ به شمار می‌رود. یکی از نقاط ضعف این محصول یک‌میلیون‌و ٢٧٨‌ هزار تومانی باتری آن است.
اکسپریا C٥ اولترا سونی
دوربین ۱۳مگاپیکسلی در جلو این دستگاه با فلش همراه شده تا تجربه‌ بی‌نظیری را ارائه کند. استفاده از پردازنده ‌۶۴بیتی، نمایشگر شش‌اینچی فول‌اچ‌دی و اندروید۵ آب‌نبات‌چوبی با قیمت یک‌میلیون‌و صد هزار تومان، می‌تواند از برتری‌های محصول سونی نسبت به رقیب تایوانی باشد.
گلکسی A٨ سامسونگ
از مشخصه‌های بارز این گوشی، پردازنده هشت‌هسته‌ای جدید اسنپدراگون ۶۱۵، حافظه‌ داخلی ۳۲گیگابایتی، سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسل، نمایشگر ٥,٧ اینچی و باتری سه‌هزارو ٥٠ میلی‌آمپر ساعتی است. به نظر می‌رسد این گوشی با توجه به نمایشگر سوپرامولد و مشخصات فنی بالا در مقایسه با قیمت یک‌میلیون‌و ٤٥٠‌ هزار تومان، ارزش زیادی برای خرید دارد.
جی۳ ال‌جی
پردازنده‌ این دستگاه قدرتمند است و دوربین آن نیز به آخرین فناوری‌های روز مجهز شده است. وضوح نمایشگر این دستگاه بسیار زیبا و شفاف توانسته ۵۳۴ پیکسل را در هر اینچ خود جای دهد. اما مقدار روشنایی نمایشگر کمی پایین‌ است. قیمت این محصول یک‌میلیون‌و ٢٣٠‌ هزار تومان است.
جی ۸ هوآوی
هوآوی برای جی۸ یک پردازنده‌ ۶۴بیتی اسنپدراگون ۶۱۵، رم سه‌گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی، نمایشگر ۵.۵اینچی فول‌اچ‌دی، سنسور اثر انگشت و دوربین ۱۳ مگاپیکسل را در نظر گرفته است. با توجه به قیمت یک‌میلیون‌و ٨٨‌ هزار تومانی این گوشی، یکی از نقاط ضعفش باتری آن است.
آنر ۷ هوآوی
بهره‌گیری از یک پردازنده‌ قدرتمند و هشت‌هسته‌ای کرین ۹۳۵، رم سه‌گیگابایتی، سنسور اثر انگشت، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ٥,٢ اینچی فول‌اچ‌دی، همه‌وهمه نوید یک محصول خوب و جذاب را می‌دهد. البته استفاده از یک باتری نسبتا ضعیف و ضعف پردازنده‌ گرافیکی تراشه‌ کرین در مقابل رقبا، نیز از معایب این گوشی به شمار می‌رود. قیمت این محصول یک‌میلیون‌ و ٢٩٣ ‌هزار تومان است.
وایب شات لنوو
تراکم پیکسلی خوب نمایشگر، طراحی و رنگ‌بندی زیبا، دوربین قدرتمند و مشخصات فنی قابل قبول باعث شده این گوشی طرفداران زیادی پیدا کند و در بازار داخلی نیز با گارانتی معتبر با قیمت یک‌میلیون ‌و ٢٥٠ ‌هزار تومان موجود باشد.
زن‌فون ۲(ZE٥٥١ML) ایسوس
یکی از بهترین گوشی‌های بازار به‌عنوان اولین گوشی با رم چهارگیگابایتی زن‌فون۲ (ZE٥٥١ML) ایسوس است که با طراحی منحصربه‌فرد، بدنه‌ فلزی و پردازنده اینتل در نسخه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این گوشی با توجه به قیمت یک‌میلیون ‌و صد ‌هزار تومان، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید به شمار می‌رود.
وان M٩ اچ‌تی‌‌سی
اسپیکرهای بوم‌ساوند با کیفیت و سطح صدای عالی، رابط نرم‌افزاری سنس۷ که بسیار روان و جذاب به نظر می‌رسد و قدرت سخت‌افزاری بالا، مواردی هستند که پرچمدار اچ‌تی‌سی را به دستگاهی عالی بدل می‌کنند. اما از سوی دیگر، پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی در بخش طراحی، نمایشگر، امکانات نرم‌افزاری، باتری و کیفیت ثبت تصاویر پیشرفت زیادی نداشته و هیچ‌کدام را به صورت اساسی بهبود نداده است. قیمت این محصول یک‌میلیون ‌و ٥٠٠ ‌هزار تومان است.
وان E٩+ اچ‌تی‌سی
این گوشی بر خلاف وان‌ام۸، به یک پردازنده مدیاتک مجهز شده و نمایشگر، دوربین جلو و باتری آن نیز بهتر است. البته اگر از مشکل داغ‌شدن پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام بگذریم، باید بگوییم این گوشی همچنان حریف دست‌
وپا بسته‌ای نیست و به لطف بهره‌گیری از مشخصات فنی مناسب در کنار رابط کاربری سنس۷ و قیمت یک‌میلیون‌ و ٣٠٠ ‌هزار تومان، می‌تواند گزینه مناسبی برای طرفداران شرکت تایوانی باشد.
گلکسی A٧ سامسونگ
این گوشی با یک نمایشگر ۵.۵اینچی، باریکی فوق‌العاده کم ٦,٣ میلی‌متری، با برخورداری از نمایشگر Super AMOLED و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، باکیفیت‌ترین تصاویر و ویدئو‌ها را جلو چشم‌های شما به نمایش درمی‌آورد. قیمت این محصول یک‌میلیون‌ و ٨٨‌ هزار تومان است.
لومیا ٩٣٠ نوکیا
لومیا ۹۳۰ همچنان یک گوشی دوست‌داشتنی است که به قیمت معقولی- یک‌میلیون‌ و ٣٩٨‌ هزار تومان- رسیده و دوربین و نمایشگر عالی، از مهم‌ترین مشخصات این محصول است. البته نباید از کیفیت ساخت و استحکام آن غافل باشیم.



انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت بازار هوآوی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته