واکنش علی کریمی به اظهارات درودگر؛ نقش دایه مهربانتر از مادر برای تیمها بازی میکنید!
به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، چالش جدید این روزهای فوتبال ایران بحث تبلیغات محیطی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است که باعث میشود هر روز اختلاف آنها با سازمان لیگ شعلهورتر شود. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در شرایطی به دنبال تبلیغات محیطی هستند که شفافسازی درستی در مورد کارگزار خود و مبالغ سالانه ندارند، سازمان لیگ هم در تمامی این سالها هیچ زمانی شفافسازی در مورد میزان درآمد و سهم باشگاهها نداشته است؛ موضوعی که این روزها به یک شکاف عمیقی تبدیل و هر روز گودتر میشود.
مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این روزها سخت در تلاش هستند تا تبلیغات محیطی را در اختیار بگیرند اما سازمان لیگ هم در برابر این خواسته کوتاه نمیآید و ه روز بهانههای جدیدی مطرح میکند.
از آن طرف سازمان لیگ هم برای واگذاری تبلیغات محیطی سرخابی به کارگزار دو باشگاه سرخابی برای آنها شرطی گذاشته مبنی بر اینکه باید برای پرداخت سهم ۳۰ درصد فدراسیون و سازمان لیگ به آنها ضمانتنامه بانکی ارائه دهند. هر چند موضوع سهم ۳۰ درصد به جای ۲۰ به سازمان لیگ و فدراسیون هم خودش یک ایراد بزرگ و قابل بحث است. به اینکه سازمان لیگ از دو باشگاه ضمانت نامه بانکی میخواهد ایرادی وارد نیست اما سوال اینجاست که چرا سازمان لیگ قبل از عقد قرارداد رسمی بین طرفین اصرار به گرفتن ضمانت نامه دارد و این موضوع بیشتر شبیه انداختن سنگ بزرگ پیش روی دو باشگاه و البته حفظ تبلیغات محیطی است.
علی کریمی کریمی در تازهترین پیام خود در واکنش به دعوای سازمان لیگ با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: «مگه توی این چند سال که همه چیز دستتون بود به کسی حساب و کتاب پس دادین که الان نقش دایه مهربانتر از مادر رو برای تیمهای بیچاره بازی میکنید؟ تمام این حرفها واسه نونه، واسه نونه.»
در واقع یکی از مشکلات همیشگی فوتبال ایران است عدم شفافسازی است که منبع درآمدها مشخص نیست و یکی از نقاط مبهم فوتبال ایران همین موضوع است.
انتهای پیام/۴۰۵۷/
انتهای پیام/