دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1393 - 14:53
رویدادهای دانشگاهی

کوتاه از واحدهای لامرد، گیلان غرب ، سما کرمان، مبارکه و زابل

مقاله اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در همایش بین المللی پذیرفته شد.
کد خبر : 6236

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مقاله عیسی امیری و دکتر مختار رنجبر با عنوان «Corporate Social Responsibility in Higher Education» در همایش بین المللی International Conference on Humanities، Literature and Management (ICHLM» ۱۵) که در ۹ و ۱۰ ژانویه (۱۹ و ۲۰ دی ماه ۱۳۹۳) در دبی برگزار می‌شود، ارائه خواهد شد.


این مقاله که با مشارکت نرجس امیری تدوین شده است، به بررسی ابعاد مختلف مسئولیت اجتماعی در دانشگاه‌ها پرداخته و با رویکردی تحلیلی به بیان استراتژی‌های کاربردی برای ارتقای مسئولیت اجتماعی در دانشگاه و شیوه اجرایی شدن آن می‌پردازد.


مختار رنجبر از سوی کمیته برگزاری همایش مذکور به عنوان رئیس جلسه برگزیده شده است.


پذیرش مقاله زهرا پیرو از استادان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب


مقاله زهرا پیرو از استادان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب با عنوان "تاثیر یک جلسه فعالیت اینتروال شدید در شرایط نورموکسی بر غلطت IL-6 و IL-10 سرم " در نخستین همایش ملی ایمونولوژی ورزشی همزمان با هشتمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی در تاریخ 30 بهمن و اول اسفند 1393 در دانشگاه شهید بهشتی پذیرش و به صورت سخنرانی ارائه شد.


برگزاری بازارچه خیریه مدارس سما کرمان


در آستانه سال جدید و برگزاری جشن نیکوکاری، بازارچه خیریه مدارس سمای کرمان برای کمک به خیریه کوثر زیر نظر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار خواهد شد.


دکتر حمید غفوری اظهار کرد: به دلیل استقبال پرشور مردم فهیم و خیرخواه کرمان، بعد از برگزاری بازارچه خیریه در سال گذشته، دومین بازارچه نیز به همت معلمان، دانش آموزان و انجمن اولیا و مربیان دبستان پسرانه سما برگزار می شود.


معاون سمای واحد کرمان ادامه داد: بخش اصلی عواید برگزاری این جشنواره به خیریه کوثر اختصاص داشته و نکته مهم تشکیل این بازارچه این است که غرفه داران جشنواره خود دانش آموزان هستند.


وی ادامه داد: در این بازارچه دانش آموزان با ارائه صنایع دستی، انواع سفره هفت سین، غذاهای سنتی با آموزش کمک به همنوعان به امر مهم کار آفرینی نیز تشویق می شوند. این بازارچه روزهجدهم اسفندماه و به مناسبت هفته نیکوکاری تشکیل می شود و بازدید برای عموم نیز آزاد است.


نشست تخصصی زندگی مجازی در واحد مبارکه


در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی سبک زندگی دفتر فرهنگ اسلامی واحد مبارکه دومین نشست را با موضوع زندگی مجازی با حضور دکتر هاشمیان از استادان دانشگاه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر ویژه دانشجویان و کارکنان برگزار کرد. در این نشست استاد هاشمیان به تحلیل برخی شبکه‌های مجازی شامل: whatsapp-viber-facebook-line-wechat، twiter پرداخت و در خصوص آسیب‌های اجتماعی پیامدهای این گونه شبکه ها و خطرات و اثرات منفی غیر قابل جبران استفاده نا‌صحیح از فناوری و شبکه‌های مجازی که تبدیل به ابزاری مخرب در زندگی امروزه شده بحث کرد.


وی بیان کرد: اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی عوارض و پیامدهای روحی متفاوتی برای کاربران دارد، افسردگی، خجالتی شدن، گوشه گیری، تمایل به دوری از اجتماع، کاهش اعتماد به نفس، نبود روابط پایدار و صمیمى با دیگران، دگرگونی هاى شدید در سبک زندگى به منظور گذراندن زمان بیشترى در شبکه، کاهش کلى فعالیت‏ هاى بدنى، بی‌توجهى به سلامت فردى، پرداختن به سرگرمی ‏هاى اینترنتى، دور شدن از فعالیت‏ هاى مهم زندگى، کمبود خواب براى گذراندن زمان بیشترى در شبکه، کاهش معاشرت، از دست دادن دوستان، غفلت از خانواده، بی‌‏توجهى به مسئولیت‏ هاى شغلى و شخصی، افسردگى و انزواى اجتماعى از جمله این عوارض است.


برگزاری کارگاه روش تدریس پیشرفته ویژه اعضای هیئت علمی واحد زابل


کارشناس آموزش نیروی انسانی واحد زابل گفت: برای بالا بردن سطح کیفیت آموزش که در سر لوحه فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد، کارگاه روش تدریس پیشرفته ویژه اعضای هیئت علمی واحد به مدت 24 ساعت برگزار شد.


محسن مقدومی بیان کرد: اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی با استقبال از برگزاری این گونه کارگاه های باز آموزی، با شرکت فعال در این کارگاه با شیوه های نوین و پیشرفته تدریس آشنا شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته