دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 دی 1394 - 17:17

کوتاه از واحدهای سروستان، بهشهر، گیلان غرب و مینودشت

کاروان عاشقان بصیر در ادامه حضور در شهرستان‌های استان فارس روز گذشته مهمان مردم شهیدپرور و ولایت مدار شهرستان سروستان بود.
کد خبر : 62345

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، از نکات جالب توجه این مراسم حضور گسترده دانشگاهیان شامل هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بود که به همراه ده‌ها هزار نفر از مردم این شهرستان ارادت خود را به شهدای بزرگواری که امنیت، اقتدار و آرامش امروز میهن اسلامیمان را مدیون آنان می‌دانستند نشان داده و با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.


نصب بنر و برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر تردد این کاروان و پذیرایی از شرکت کنندگان این مراسم از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بود.




کسب مقام قهرمانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی از سوی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر


سی و ششمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی جام تختی با کسب عنوان قهرمانی بلامنازع بهنام احسانپور از دانشجویان رشته مدیریت واحد بهشهر و ستاره بهشهری تیم ملی به پایان رسید.


احسان پور با کسب این مدال ارزشمند در حضور مدعیان نامدار، جای خود را در ترکیب تیم ملی تثبیت کرد.



بیانیه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب به مناسبت لغو تحریم‌های هسته‌ای


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان‌غرب با صدور بیانیه‌ای به مناسبت لغو تحریم‌های هسته‌ای ابراز امیدواری کردند که حصول این توافق زمینه‌های لازم برای رونق اقتصادی، سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ تجاری و گسترش سطح مناسبات سیاسی و بین‌المللی در حوزه جهانی را فراهم آورد.


متن این بیانیه به این شرح است: امروز پس از دو سال تلاش مستمر و خستگی ناپذیر تیم مذاکره کننده کشورمان با گروه 1+5 شاهد به ثمر نشستن دیپلماسی گفتگو و مذاکره هستیم. در دولت تدبیر و امید دکترین سیاست خارجی کشورمان بر مبنای سه اصل عزت، مصلحت و تدبیر بنا نهاده شد و به جای رویکرد سنتی، سیاست خارجی نوین مبنای عمل دستگاه دیپلماسی کشور قرار گرفت.


امیدواریم لغو این تحریم های ظالمانه زمینه های لازم برای رونق اقتصادی، شکوفایی فضای کسب و کار، سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ تجاری، رشد تولید ناخالص ملی و رشد صادرات، تقویت پول ملی به عنوان پشتوانه اقتصاد کشور و گسترش سطح مناسبات سیاسی و بین المللی را فراهم آورد.


در پایان ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب علاوه بر عرض تبریک این موفقیت بزرگ به حضور مقام معظم رهبری به دلیل درایت، هوشیاری و راهنمایی های ارزشمندشان، دکتر روحانی رئیس‌جمهور و ملت شریف ایران، از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه و شبانه‌روزی تیم مذاکره‌ کننده هسته‌ای ایران بویژه وزیر پرتلاش و توانمند دکتر ظریف برای استفاده مناسب از فنون دیپلماسی و مذاکره کمال تشکر و قدردانی را می‌کنیم.


امید است با همدلی و همزبانی دولت و ملّت شاهد پیروزی‌های پی در پی در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی و فرهنگی در کشورمان باشیم.


اعلام برنامه‌های فرهنگی واحد مینودشت در دهه مبارک فجر


علیرضا امینی رییس واحد مینودشت برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر این واحد را تشکیل ستاد دهه فجر، آذین بندی دانشگاه، پخش سرودهای انقلابی، برپایی نمایشگاه آثار امام خمینی (ره)، برگزاری مسابقات قرآن و عترت کارکنان، مسابقات فرهنگی و ورزشی، کارگاه های آموزشی جنگ نرم، اهداف و کاربردها وآشنایی با مهارت‌های فرزندپروری، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، غبار روبی شهدای گمنام، برگزاری محفل انس با قرآن، بازگویی خاطرات انقلاب در مینودشت، نشست بصیرتی با موضوع جریان شناسی گروه‌های تکفیری و تروریسم منطقه‌ای، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و قدردانی از فعالان فرهنگی و هنری عنوان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته