دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«غیرمحرمانه» مشکلات مسکن و اجاره‌نشینی را بررسی می‌کند +تیزر

برنامه تلویزیونی «غیرمحرمانه» روز جمعه با موضوع مسکن در ایران به روی آنتن می‌رود و مشکلات مربوط به اجاره‌نشینی را بررسی می‌کند.
کد خبر : 623332
مسکن



به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا از روابط عمومی برنامه «غیرمحرمانه»، این برنامه تلویزیونی روز جمعه ۵ آذر به موضوع مسکن در ایران و اجاره نشینی می‌پردازد.


این قسمت از «غیرمحرمانه» جمعه ساعت ۱۷:۴۵با حضور اقبال شاکری نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران، اسفندیار سلطانی کارشناس حوزه مسکن و مصطفی قلی خسروی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.


در این قسمت از برنامه با توجه به دغدغه مردم نسبت به تهیه مسکن پیرامون مسایل مربوط به مشکلات اجاره‌نشینی در ایران گفت‌وگو می‌شود.


گفتنی است، «غیرمحرمانه» اولین برنامه گفتگو محور تلویزیونی با استفاده از فن آوری ویژوال سه‌بعدی است و این مناظره تلویزیونی با هدف بررسی موضوعات روز جامعه و گفت‌وگو پیرامون مسائل مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی در تلاش است تا دغدغه‌های روز جامعه را در تعامل با مردم به قاب تلویزیون بیاورد.


«غیرمحرمانه» کاری است از گروه دانش و اقتصاد شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علیرضا ابراهیمی و اجرای محمدجعفر خسروی که جمعه‌ها ساعت ١٧:٤٥ روی آنتن این شبکه می‌رود.


تیزر قسمت جدید برنامه «غیرمحرمانه» را در ادامه ببینید.





انتهای پیام/۴۱۷۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته