اسنپ خواب است و شهروندان سرگردان! / وقتی یک نفر هم پاسخگوی خیل عظیم مشتریان اسنپ کارفیکس نیست
به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، پاسخگویی به سوالات مشتریان و کاربران در هر سازمان و ارگانی، از جمله موضوعات مهمی است که تمامی دستگاهها باید در دستور کار خود به خصوص در این روزهای کرونایی داشته باشند تا شهروندان از هرگونه تجمعی در ادارات و سازمانهای مدنظر پرهیز کنند.
این روزها سازمانهایی که خواهان موفقیت هستند، برای کنترل و حفظ کاربران یا مشتریان خود باید بتوانند رضایت آنها را به نحو احسن جلب کنند و یکی از مهمترین عوامل موفقیت، مشتریگرایی در سازمان است. در این راستا بسیاری از دستگاهها به حرف اکتفا کردهاند و کمتر به صورت واقعی و عملی به آن پرداختهاند. عدم مشتریمداری و برخورد نامناسب باعث میشود تا شهروندان رضایت کافی از آن دستگاه را نداشته باشند.
هر دستگاهی میتواند با پاسخگویی مناسب نظیر بسیاری از سازمانهای دیگر، بسیاری از مشکلات مشتریان را شناسایی و حل کند و در این بازار رقابتی، نظر مثبت مشتریان و کاربران خود را جلب کند. اما این روزها شاهد هستیم که شرکت اسنپ برنامه مناسبی برای پاسخگویی به نیاز مشتریان اسنپ کارفیکس خود ندارد و چند وقتی میشود که مشتریان این سایت امکان برقراری ارتباط با اسنپ کارفیکس را ندارند.
بیشتر بخوانید:
اسنپ و تپسی به دلیل دریافت کرایه اضافی جریمه شدند
سوداگری تاکسیهای اینترنتی از اختلال در توزیع سوخت
برخی از شهروندان در تماس با خبرنگار آنا اعلام کرده بودند که این مرکز اپراتور مناسبی ندارد و بعد از گفتوگویی که با شهروندان داشتیم، پیگیر حل این موضوع به جهت رفع مشکل شدیم.
اما پیگیریهای خبرنگار آنا نیز به نتیجه نرسید و روابط عمومی شرکت اسنپ در روزهای گذشته به آنا اعلام کرد: «در حال حاضر، ساعت پاسخدهی پشتیبانی کارفیکس از ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر است و این موضوع به کاربران اطلاعرسانی شده است. در هفته گذشته به دلیل افزایش حجم تماسها پاسخگویی با کمی تاخیر همراه بود که امیدواریم بهزودی با افزایش ظرفیت پشتیبانی کارفیکس، کیفیت پاسخدهی نیز بهتر شود.»
با توجه به گذشت چندین روز از این اطلاعیه و تماس در ساعات اداری، همچنان اپراتور سایت اسنپ کارفیکس پاسخگوی مشتریان نیست و طی تماسهای مکرر، هیچ فردی پاسخگو نبود و طبق بررسیهای صورت گرفته و انتظار طولانی مدت پشت خط اسنپ کارفیکس، مشخص شد گویا اپراتوری برای پاسخگویی وجود ندارد.
حال با توجه به این امر، باید ببینیم که تا چه زمانی قرار است اسنپ مردم را سرگردان بچرخاند و کسی پاسخگوی نیاز آنها نباشد.
انتهای پیام/۴۱۷۲/پ
انتهای پیام/