دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1400 - 12:12

نفتالی بنت: ایرانی‌ها در امنیت هستند و از دور به ما آسیب می‌زنند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به توان موشکی کشورمان، آن را باعث آزار و آسیب رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
کد خبر : 623143
نفتالی بنت



به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس در آستانه مذاکرات وین بار دیگر علیه برنامه هسته‌ای و مواضع منطقه‌ای ایران موضع‌گیری کرد.


بنا بر گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، نفتالی بنت نخست‌وزیر این رژیم روز سه‌شنبه (امروز) درباره مذاکرات هسته‌ای آذرماه در وین میان ایران و قدرت‌های جهانی اظهارنظر کرد.


بنت در ابتدای سخنانش گفت: «ایرانی‌ها درحالی‌که با امنیت در تهران نشسته بودند، اسرائیل را با موشک محاصره کردند. آن‌ها ما را از راه دور اذیت می‌کنند و به ما آسیب می‌زنند».


نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سپس بلافاصله ادعاهای بی‌اساس مقام‌های این رژیم در موضوع حمایت از تروریسم را علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ویژه نیروی قدس تکرار کرد.


نخست‌وزیر تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا بعد از این اتهام‌زنی‌ها به سراغ برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران و مذاکرات هشتم آذرماه در وین رفت و لفاظی‌های این رژیم را تکرار کرد.


نفتالی بنت مدعی شد: «حتی اگر توافقی بین ایران و ابرقدرت‌ها وجود داشته باشد، اسرائیل بخشی از آن (توافق) نیست و به آن متعهد نیست. ممکن است یک دوره پیچیده شامل عدم توافق با متحدانمان وجود داشته باشد ما به حفظ آزادی عمل اسرائیل ادامه خواهیم داد. این اولین بار نخواهد بود. حتی اگر بازگشتی به توافق (برجام) وجود داشته باشد».


نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: «اشتباه پس از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ (برجام) بازنخواهد گشت. مثل قرص خواب ما را تحت تأثیر قرار داد و اسرائیل به خواب رفت. ما از این اشتباه درس خواهیم گرفت. ما آزادی عمل خود را حفظ خواهیم کرد».


نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر مقام‌های این رژیم به دنبال آغاز ریاست جمهوری جو بایدن در آمریکا بارها درباره احتمال احیای برجام هشدار داده‌اند.


انتهای پیام/۴۱۰۶/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته