دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1393 - 08:01
با عنوان سجاده‌های خاکی برگزار شد؛

یادواره 58 شهید دانشجو، ورزشکار، جاویدالاثر و گمنام به میزبانی واحد دهاقان

کنگره بزرگ شهدای دانشجو با عنوان سجاده‌های خاکی به میزبانی واحد دهاقان برگزار شد.
کد خبر : 6228

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از واحد دهاقان یادواره 58 شهید دانشجو، ورزشکار، جاویدالاثر و گمنام با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان، اداره ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و با حضور پرشور مردم، فرماندار، امام جمعه، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، کارکنان و مسئولان اداری و انتظامی شهرستان در محل سالن ورزشی شهدای شهر دهاقان برگزار شد.


سخنران مدعو کنگره، سردار کاجی از یادگاران دفاع مقدس بود که در سخنانی گفت: اولین یادواره شهدا را حضرت زهرا(س) برای شهدا برپا کرد. شهدا امام زادگان عشق هستند که در دفاع مقدس و وادی سرعت و سبقت از یکدیگر پیشی گرفتند و به دیدار دوست شتافتند.


وی افزود: شهدای گمنام پیک امام زمان هستند که در جنگ طولانی و تحمیلی ایران و عراق به این افتخار دست یافتند.


کاجی در فراز دیگری از بیانات خود با اشاره به اینکه جوانان ایران تشنه شنیدن خاطرات و دلاوری های ناب فرزندان این مرز و بوم هستند، تصریح کرد: شهدا به ما آرامش را هدیه کردند به شکلی که قصه فداکاری های آنها در کشورهای دیگر جهان نیز تأثیرگذار بوده است. آمار کتب و آثار دفاع مقدس هنوز به یازده هزار جلد نرسیده که گویای آن است که باید در زمینه حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس تلاش وافر و بیشتری انجام دهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته