دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ایفای مسئولیت‌های اجتماعی سرلوحه بانک ایران زمین

بانک ایران زمین در راستای نقش مسئولیت اجتماعی خود همواره تلاش کرده تا بتواند نقش مهمی را در جامعه ایفا کند.
کد خبر : 622702
ایران زمین



به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، بانک ایران زمین به عنوان یکی از بنگاه های بخش پولی و مالی کشور با در اختیار داشتن ۲۶۷ شعبه در سراسر کشور به عنوان یکی از بزرگترین بانکهای خصوصی ایران به دنبال ایفای مسئولیت اجتماعی خود است.


بانک ایران زمین در راستای نقش مسئولیت اجتماعی خود همواره تلاش کرده تا بتواند نقش مهمی را در جامعه ایفا و در این بین بتواند گره گشایی کند تا از این راه بتواند در بخش‌های مختلف کشور اگر محرومیتی وجود دارد آنها را از بین ببرد و یا با راه‌اندازی پویش های مختلف سعی در آگاهی بخشی جامعه در مورد موضوعات مختلف باشد.


بانک ایران زمین تاکنون اقدامات زیادی در راستای مسئولیت اجتماعی انجام داده است از پویش‌های محیط زیستی تا حمایت از کودکان بی‌سرپرست تنها گوشه ای از اقدامات موثر این بانک است.


البته اقدامات بانک ایران زمین معطوف به این اقدامات نیست و اقداماتی که این بانک در قبال کاهش آسیب های اجتماعی، مبارزه با بیماری کرونا و حوادث غیرمترقبه از جمله زلزله در اقصی نقاط کشور انجام داده، نمونه بارز از فعالیت موفق یک بنگاه اقتصادی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی است.


احداث مدرسه وخانه بهداشت در مناطق محروم در استان خوزستان، خرید اقلام بهداشتی کرونا برای بیمارستان‌ها، کمک به زلزله زدگان غرب کشور، کمک برای تهیه خرید کانکس برای زلزله میانه، کمک هزینه خرید لوازم برای مدرسه مفید خراسان جنوبی را می توان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی در نظر گرفت.


حمایت از تولیدات داخلی در زمان بحران کرونا از اقدامات دیگر در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی از سوی بانک ایران زمین است.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته