دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 دی 1394 - 17:07

بشار اسد در نامه‌اش به روحانی چه نوشت؟

رئیس‌جمهوری سوریه در پیامی لغو تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و تاکید کرد که این رویداد بزرگ، ثمره مقاومت ملت ایران و صلابت در برابر اقدامات ظالمانه و پایداری خستگی ناپذیر است.
کد خبر : 62267

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از ایرنا، سفارت سوریه در تهران متن پیام تبریک بشار اسد رئیس‌‌جمهوری سوریه خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان را منتشر کرد.


در زیر متن کامل پیام را مشاهده می‌کنید:


به نام ملت عربی سوریه و به نام خدا،


صمیمانه‌ترین مراتب تهنیت و تبریک خود را به جناب آقای حسن روحانی رئیس‌جمهوری و ملت برادر ایران به مناسبت رفع تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران ابراز می‌دارم.


این رویداد بزرگ ثمره مقاومت ایران و ایمان مردم این کشور به عادلانه بودن قضایای خود و نیز صلابت در مواجهه با اقدامات ظالمانه و پایداری خستگی ناپذیری است که از خود نشان داده و آن را به الگویی مثال زدنی از اراده و استقلال در تصمیم‌گیری مبدل کرده است.


من از مواضع حمایت‌گرانه ایران از ملت سوریه در جنگ علیه تروریسم و دشمن و طمع‌ورزی آن‌ها قدردانی و بر اطمینان خود درباره اینکه پیروزی از آن ما خواهد بود، تاکید می‌کنم. ما همواره از حق و حقوق ملت‌هایمان در راه استقلال و رقم زدن سرنوشت خود دفاع کرده‌ایم.


در آخر بهترین آرزوها را برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و ملت برادر ایران در تداوم پیشرفت و شکوفایی ابراز می‌دارم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته