دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 دی 1394 - 16:21
با انتشار بیانیه‌ای مطرح شد

ابراز امیدواری وزارت علوم برای فعال‌تر شدن دیپلماسی علمی در پسابرجام

وزارت علوم برای اجرایی شدن برجام بیانیه صادر کرد.
کد خبر : 62251

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت اجرایی شدن موفقیت آمیز برجام بیانیه صادر کرد . در بیانیه این وزارت که در وب‌سایت این وزارت‌خانه قرار گرفته آمده است: «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نمایندگی از جامعه علمی و دانشگاهی کشور، لغو تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی و سرانجام مقتدرانه برجام را به محضر حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی، رئیس محترم دولت تدبیر و امید، تیم ارشد مذاکره کننده هسته‌ای و ملت شهید پرور و مقاوم ایران اسلامی تبریک می‌گوید.


بی‌شک، با لغو تحریم‌ها که حاصل تلاش مردان بی‌ادعا، دعای مردم شریف ایران، ظل رهنمودهای مقام معظم رهبری است و با هموار شدن مسیر رشد و شکوفایی بخش‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، علمی و پژوهشی، چشم‌انداز توسعه پایدار و همه‌جانبه و مرجعیت علم و فناوری ایران در منطقه و جهان از همیشه در دسترس‌تر می‌نماید.


وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز امیدوار است در دوران پسا تحریم با فعال‌تر شدن دپیلماسی علم و فناوری و گسترش رابطه علمی با جهان بتواند بیش از پیش در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارد و به فتح قله‌های توسعه علمی نایل آید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته