دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1400 - 13:14
سلطانیان:

مرکز اوز از نظر فیزیکی و امکانات در وضعیت مناسبی قرار دارد

رئیس گروه اعزامی هیئت مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری استان فارس گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز از نظر فیزیکی و امکانات متعدد در وضعیت مناسبی قرار دارد.
کد خبر : 622219
مرکز اوز



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در شهرستان اوز، دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با حضور گروه اعزامی هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری استان فارس به مدت هشت ساعت مورد بررسی قرار گرفت.




بیشتر بخوانید:


معرفی نویسندگان بومی در باشگاه کتابخوانی دانشگاه آزاد شهرستان اوز




گروه چهار نفره به سرپرستی سیاوش سلطانیان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی اوز و پس از سخنان مقدماتی با رئیس دانشگاه به مدت ۶ ساعت با جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان به گفت‌وگو نشستند و در ادامه از بخش‌های مختلف دانشگاه بازدید میدانی کردند.


مرکز اوز از نظر فیزیکی و امکانات در وضعیت مناسبی قرار دارد


رئیس گروه اعزامی هیئت مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری استان فارس در حاشیه این بازدید اظهار کرد: مرکز اوز از نظر فیزیکی و امکانات متعدد در وضعیت مناسبی قرار دارد و از ملزومات یک دانشگاه برخوردار است.


سلطانیان با ابراز خشنودی از وجود تعامل و آرامش بین مدیریت، کارکنان و دیگر عوامل انسانی و ارتباط مستمر و نزدیک با مردم، مسئولان و مشارکت قابل توجه نیکوکاران در ساختار دانشگاه خاطرنشان کرد: این داشته‌ها گروه را مجاب می‌کند تا در راستای انعکاس خواسته‌های اساسی مانند اعطای رشته‌های متنوع تحصیلی به‌خصوص تحصیلات تکمیلی به مقامات گزارش‌گیرنده در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مصمم عمل کند.


وی بر ضرورت نگهداری اطلاعات مهم دانشگاهی در بکاب‌های مختلف و افزایش ضریب ایمنی تالارهای مستعد بروز حادثه ناگوار مانند سینما و تئاتر تأکید کرد.


رئیس گروه اعزامی هیئت مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری استان فارس، وجود دو سامانه الکترونیکی و کاغذی در دانشگاه و درگیر بودن کارکنان با مقوله مهم فرهنگ، هنر و رسانه را از شاخص‌های مورد ملاحظه گروه دانست و در پاسخ به درخواست مجدد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز برای اعطای رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری و روشن شدن وضعیت استخدامی کارکنان گفت: ما مسئولیت اجرایی نداریم، اما خود را موظف می‌دانیم مشاهدات و یافته‌ها را به صورت واقعی گزارش کنیم.


سلطانیان با ابراز امیدواری از برطرف شدن موارد قابل اصلاح در شهرستان اوز تشریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز در صورت داشتن رشته‌های تحصیلی که ظرفیت برقراری آن را دارد و با روشن شدن وضعیت استخدامی کارکنان می‌تواند در ردیف مراکز آموزش عالی برخوردار قرار گیرد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته