دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«حرف بزن مده آ» در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

نمایش «حرف بزن مده‌آ» کار مشترک ایران و ایتالیا روز جمعه 9 بهمن ماه در سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 62200

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به‌نقل از روابط‌عمومی گروه نمایشی، نمایش «حرف بزن مده‌آ» (Parla Medea) کار مشترک ایران و ایتالیا به‌کارگردانی مهدی شیخ وند و کلارا کورونا و تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه که این روزها در خانه نمایش اداره تئاتر به روی صحنه است، در سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز در روز جمعه 9 بهمن ماه در دو نوبت (18 و 20:30) در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود.


بنا بر این گزارش این نمایش اجرایی متفاوت از مده‌آ با خصیصه‌های پست‌مدرن و نگاهی روان‌شناختی به مده‌آ و زن در جامعه امروز جهان است. در این تئاتر وجدی از جنس تئاتر شقاوت آنتونن آرتو و شگفت‌انگیزی‌ای از جنس تئاتر بی‌پیرایه گروتوفسکی به‌همراه نگرشی پست‌مدرن از جنس تئاتر رابرت ویلسون به تماشاگر منتقل می‌شود. چیزی که جایش در تئاتر این روزهای ایران خالی است.


در این نمایش کلارا کورونا، دریا نظری، آرمان مرادی، آزیتا ابریشمی موحد، مه گل احمدی، رعنا خسروی، پرنیا شمس، ویدا قراگوزلو، مریم هاشم پور، آرمین دیلم، محمد رضایی، امید نمازی شیرازی، حانیه موسوی، مسعود زنوزی راد به ایفای نقش می‌پردازند.


نمایش «با من حرف بزن مده‌آ» تا 30 دی ماه ساعت 19 در خانه نمایش اداره تئاتر به روی صحنه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته