واگذاری تبلیغات محیطی به استقلال و پرسپولیس
باشگاههای استقلال و پرسپولیس در دیدارهای خانگی مسئولیت تبلیغات محیطی را بر عهده گرفتند.
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، تبلیغات محیطی دیدارهای استقلال و پرسپولیس در مسابقات خانگی بر عهده کارگزارهای این دو باشگاه گذاشته شد.
صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد کارگزارهای باشگاههای استقلال و پرسپولیس با ارائه تضمینهای لازم میتوانند به صورت جداگانه تبلیغات محیطی این دو باشگاه را در بازیهای خانگی بر عهده داشته باشند. برای دیگر باشگاهها تبلیغات محیطی همچون گذشته در اختیار سازمان لیگ خواهد بود.
انتهای پیام/۴۰۴۸/
انتهای پیام/
با استفاده مجدد از زبالههای زیستی:
تولید برق از مواد زائد گیاهان و جانوران امکان پذیر میشود
آیا با انتخاب سرپرست برای فدراسیون ها مشکلات ورزش کم می شود؟