دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 دی 1394 - 13:22

عضو هیات علمی واحد بابل به مرتبه استادیاری ارتقا یافت

مهدی گل سرخ تبار امیری، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با حکم دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی به مرتبه استادیاری ارتقا یافت.
کد خبر : 62185

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با صدور حکمی از سوی دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، مرتبه علمی مهدی گل سرخ تبار امیری عضو هیات علمی گروه آموزشی کامپیوتر و مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحدبابل به استادیاری ارتقا یافت.


در حکم حسین‌زاده لطفی خطاب به مهدی گل سرخ تبار امیری آمده است: با توجه به کسب مدرک تحصیلی دکتری تخصصی در رشته مهندسی کامپیوتر در گرایش معماری کامپیوتر و براساس بند«ب» مصوبات اولین نشست هیات ممیزه جدید دانشگاه (یکصد و هشتاد و یکمین نشست هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی) مورخ 91/5/16 از تاریخ فراغت از تحصیل به مرتبه استادیاری ارتقا می‌یابید.


وی ابراز امیدواری کرده در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشا خدمات بهتر و ارزشمندتری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان بوده و در توسعه علم و دانش گام های موثرتری بردارید.


گل سرخ تبار امیری ده مقاله isi و بیش از 12 مقاله انگلیسی و فارسی در کنفرانس های بین المللی و ملی و یک کتاب را در موضوعات ارتباطات کامپیوتری، شبکه های حسگر بی سیم و سیتم های بازشناسی از طریق امواج رادیویی و... در کارنامه خود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته