دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 دی 1394 - 13:25

پایان مرحله مقدماتی فوتسال کارکنان واحد نجف‌آباد

مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه گرامیداشت ۱۴ دی سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با معرفی تیم‌های بر‌تر گروه اول و دوم به ایستگاه یک چهارم نهایی رسید. 
کد خبر : 62179

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، دومین دوره مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه گرامیداشت سالروز تاسیس این واحد دانشگاهی با شرکت حدود ۷۵ نفر از کارکنان و استادان واحد در قالب هفت تیم ورزشی فوتسال شروع و تیم‌ها در دو گروه به رقابت پرداختند.


در پایان دور مقدماتی تیم‌های حوزه ریاست و اداری و مالی از گروه اول و تیم‌های پژوهش و فناوری و اعضای هیات علمی از گروه دوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. با توجه به نتایج بدست آمده در مرحله مقدماتی، تیم حوزه ریاست که با سه برد پیاپی به عنوان تیم اول گروه یک به مرحله بعد صعود کرده است با تیم دوم گروه دو (اعضای هیات علمی) مسابقه خواهند داد و تیم اول گروه دوم (پژوهش و فناوری) هم در برابر تیم اداری و مالی قرار خواهند گرفت.



این مسابقات با نظارت و سرپرستی اداره کل تربیت بدنی واحد نجف آباد و با همکاری گروه آموزشی تربیت بدنی دانشکده علوم انسانی و کمیته داوران هیات فوتبال شهرستان نجف اباد در حال برگزاری است.



همچنین مسابقات تنیس روی میز کارکنان دانشگاه، انتخابی مسابقات سراسری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد نجف آباد با شرکت ۱۲ تنیس باز برگزار و در پایان این دوره از مسابقات که بصورت دوره‌ای برگزار شد، بابک ایمانیان مقام اول، محمد موحدی مقام دوم، رضا نصوحی مقام سوم و سید ضیاءالدین رضوی مقام چهارم انفرادی را کسب کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب