دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

رضا قاسمی: صحبت در مورد تغییر تابعیت عادلانه نیست/ دوندگان‌ انتظارات بالایی دارند

دونده المپیکی تیم ملی دوومیدانی گفت: بضاعت فدراسیون دوومیدانی در همین حد است و باید تنها به المپیک ریو و کسب بهترین نتیجه فکر کنیم نه اینکه با برخی صحبت ها جو و شرایط را متشنج کنیم.
کد خبر : 62163

رضا قاسمی دونده المپیکی تیم ملی دوومیدانی در خصوص شرایط فعلی‌اش به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «حدود دو ماه است که ملی پوشان دوومیدانی در اردوی کیش به سر می‌برند و همگی در شرایط خوبی به سر می بریم.»


وی افزود:«هم اکنون مسابقات قهرمانی داخل سالن را پیش رو داریم البته مسابقات داخل سالن برای دوندگان پرش جزء رقابت های انتخابی المپیک محسوب می شود اما برای دیگر دوندگان مسابقات تدارکاتی خوبی خواهد بود.»


این دونده المپیکی درخصوص وضعیت تمریناتش اظهار کرد: «خوشبختانه در این چندوقت اخیر فدراسیون با ما همکاری لازم را انجام داد به طوری که در اردو کیش مربی و ماساژورم بر تمریناتم نظارت داشتند و شرایط خوبی داشتم.»


قاسمی با اشاره به اینکه برخی از دوندگان به شرایط فعلی اعتراض دارند و این موضوع تا جایی پیش رفته است که محمد جعفر مرادی تهدید به تغییر تابعیت کرده‌ است، گفت: «ما سال گذشته وضعیت بسیار بدی داشتیم به طوریکه برخی از دوندگان مربی و ماساژور نداشتند و باید با هزینه شخصی خود امکانات را فراهم می‌کردند اما در این مدت وضعیت بهتر شده‌ است.»


وی ادامه داد: «به هرحال فدراسیون هم بودجه محدودی دارد و با توجه به اینکه همه فدراسیون‌های المپیکی با مشکل مالی روبه رو هستند نباید انتظار بالایی داشته باشیم. هم اکنون من با اینکه مربی و ماساژور در اختیار دارم حدود 100 میلیون هزینه کردم و نباید انتظار داشته باشم که همه این هزینه را فدراسیون تقبل کند. به نظرم دوندگان انتظار بالایی دارند و صحبت ها در مورد تغییر تابعیت عادلانه نیست.»


قاسمی گفت: «امسال سال منتهی به المپیک است و همه دوندگان و فدراسیون تنها به کسب مدال فکر می کنند. به هرحال داشته‌های فدراسیون همین مقدار است و باید تنها به المپیک و کسب بهترین نتیجه فکر کنیم نه اینکه با برخی صحبت ها جو و شرایط را متشنج کنیم.»


ملی‌پوش‌ دوومیدانی همچنین در مورد برنامه‌های پیش رو و اردوهای تدارکاتی‌ خاطرنشان کرد: «قرار است بعد از تعطیلات عید اردوهای برون مرزی ما در اروپا شروع شود. ما چند مسابقه در قطر، قزاقستان و آمریکا خواهیم داشت که فرصت بسیار خوبی برای آمادگی خواهند بود. اگر بعد از مسابقات جهانی بتوانم در چند ر‌قا‌بت شرکت کنم بسیار خوب است، من ورودی مسابقات داخل سالن آمریکا را هم گرفتم و در آن ر‌قا‌بت‌ها هم باید حضور داشته باشم. بعد از اتمام ر‌قا‌بت‌های جهانی داخل سالن تمرینات اصلی را برای المپیک آغاز می‌کنم و امیدوارم به نتیجه‌ خوب هم برسم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب