دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس شورای شهر تهران:

نظارت بر بودجه‌ شهرداری‌ها وظیفه شورای شهر است نه دیوان حسابرسی

مهدی چمران گفت: دیوان حسابرسی فقط در بودجه‌هایی که دولت به شهرداری می‌دهد می‌تواند نظارت داشته باشد و در سایر امور شهرداری صلاحیت رسیدگی ندارد.
کد خبر : 621540
چمران

به گزارش خبرنگار شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، مهدی چمران صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به نامه اخیر محمدباقر قالیباف به رئیس دیوان محاسبات گفت: دیوان حسابرسی فقط در بودجه‌هایی که دولت به شهرداری می‌دهد می‌تواند نظارت داشته باشد و در سایر امور شهرداری صلاحیت رسیدگی ندارد.


به گفته وی موضوع دیگری هم در فضای مجازی در خصوص حملات تخریبی که از سوی برخی صورت گرفته مبنی بر این‌که بن‌های کارمندان شرکت واحد قطع خواهد باید بگویم چنین چیزی صحت ندارد.


طی تماسی که با رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی داشتم تذکر داشتم بنده هیچ صحبتی در هیچ کجا در این راستا نداشتم و به همه کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی اطمینان می‌دهند این خیرها کذب است و از سوی دشمنان اتفاق افتاده و مردم فریب چنین اخباری را نخورند.


چمران خاطرنشان کرد: این افراد اختلاگر به دلیل گام‌هایی که در خصوص واردات اتوبوس و اقدامات موثر در شهر و شهرداری برداشته شده است زهر خود خود را با انتشار اکاذیب این چنینی می‌ریزند.


انتهای پیام/۴۱۶۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته