دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

کانون قرآن منطقه چهارده راه‌اندازی می‌شود

همزمان با سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) آئین افتتاحیه کانون قرآن منطقه چهارده با حضور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و مذهبی دارالمومنین تهران، سه‌شنبه 29 دی ماه برگزار می‌شود.
کد خبر : 62152

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، با گشایش این مرکز، در راستای سیاست‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه‌ریزی و هماهنگی فعالیت‌های قرآنی در سطح منطقه چهارده، در این کانون انجام شده و شورایی متشکل از اساتید و پیشکسوتان قرآنی از جمله محمد قدیری بیان، زهرا متدین (مادر شهید)، برنامه‌های قرآنی منطقه را راهبری می‌کنند.


در مراسم افتتاحیه علاوه بر مولودی‌خوانی مرتضی خلیلی، ملوک سید‌آبادی مدیر فرهنگی هنری منطقه چهارده و رئیس فرهنگ‌سرای اخلاق، گزارشی از فعالیت‌ها و دوره‌های آموزشی حوزه قرآن مراکز منطقه را ارائه و دکتر محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز سخنرانی می‌کند و پخش گزارش تصویری آموزش قرآن یکی از کسبه محله جابری به نام فاضل درخشان از دیگر بخش‌های این برنامه است.


دوره‌های آموزش روخوانی، حفظ و تفسیر قرآن در منطقه چهارده نسبت به پاییز گذشته 225 درصد رشد داشته به‌طوری‌که تعداد فراگیران قرآنی در فرهنگسرای اخلاق و خانه‌های فرهنگ منطقه به تعداد 889 نفر رسیده است این در حالی است که پاییز سال گذشته 394 فراگیر قرآنی در مراکز فرهنگی منطقه چهارده آموزش دیده‌اند که قطعا سیاست‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در رایگان کردن آموزش دوره‌های قرآنی موثر بوده است.


فروشگاه محصولات قرآنی منطقه نیز به‌زودی با ارائه انواع قرآن و کتب علوم قرآنی، محصولات دیجیتال و چند رسانه‌ای و قرآنی راه‌اندازی می‌شود.


کانون قرآن منطقه چهارده در بزرگراه شهید محلاتی، خیابان شهید مخبر شمالی در بوستان ابیانه واقع است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته