دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1400 - 09:48

ارسال بار به استانبول در اسرع وقت با کمترین هزینه

شرکت باربری و حمل ونقل بین المللی آنی بار ، بصورت همه روزه و با انواع روش های باربری امکان ارسال بار به استانبول و آنتالیا و سایر شهر های ترکیه را در کمترین زمان ممکن برای شما فراهم نموده است . حمل و نقل تخصصی برای ترکیه با نازل ترین نرخ کرایه انجام میشود و محموله های شما تحت پوشش بهترین بیمه نامه به نقاط مختلف مخصوصا استانبول ارسال خواهند شد.
کد خبر : 621037
image-20211114093828-1.jpeg



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، انتقال لوازم و اثاثیه منزل نیز ازجمله خدماتی است که مجموعه آنی بار برای شما عزیزان در نظر گرفته است . همچنین حمل و نقل محموله های تجاری و صادراتی نیز با کمترین هزینه از همه نقاط ایران برای استانبول انجام خواهد شد


در ادامه به معرفی مجموعه آنی بار در ارائه خدمات حمل بار به ترکیه میپردازیم و با خدمات آن بیشتر آشنا خواهیم شد .


ارسال بار و کالا به استانبول اروپایی و آسیایی


همانطور که میدانید ، استانبول به 2 بخش آسیایی و اروپایی تقسیم شده است که دارای فرودگاه های مجزا و گمرک مجزا هستند .


از همین جهت ، برای انتقال بار به استانبول ، میبایست تمامی شرایط مورد بررسی قرار گیرد زیرا از نظر هزینه ای نیز ممکن است تفاوت هایی بوجود آید .


ارسال بار به استانبول آسیایی و اروپایی توسط آنی بار ، از طریق روش های زمینی و هوایی در کمترین زمان انجام خواهد شد .



روش های باربری از ایران به استانبول


کارشناسان و متخصصین حمل و نقل بین الملل در شرکت آنی بار با بررسی محموله و شرایط حمل آن ، مناسب ترین روش باربری را به شما پیشنهاد می کنند ، روشی که علاوه بر حفظ سلامت بارتان ، در کمترین زمان و با پایین ترین هزینه انجام شود.


باربری به ترکیه به دو روش انجام می شود.


· حمل زمینی


· حمل هوایی


برای حمل بارهای تجاری می توانید از هر دو روش استفاده کنید ، روش هوایی در مدت زمان کم تر و با سرعت بیشتری انجام می شود اما هزینه بیشتری دارد.


حمل اثاثیه و لوازم شخصی نیز با هر دو روش امکان پذیر است اما باربری به روش زمینی برای استانبول به صرفه تر از روش هوایی می باشد و زیرا حمل اثاثیه حساس می باشد و ارسال آن با کامیون راحت است و جابجایی آن نیز کم تر است.


ارسال بار زمینی به دو صورت فول تراک و گروپاژ انجام می شود ؛ در صورتی که مقدار اثاثتان کم باشد شرکت آنی بار خدمات گروپاژ را در اختیارتان قرار می دهد.


گروپاژ به معنای ارسال بار مشترک می باشد یعنی اگر بارتان کم است آن را به همراه چند بار دیگر با کامیون به ترکیه ارسال کنید.


ارسال بار به استانبول در اسرع وقت با کمترین هزینه



فریت بار برای استانبول


برای ارسال انواع بار و کالا و اثاثیه در اندازه و تعداد کم ، فریت بار مسافری نیز قابل استفاده خواهد . محموله شما پس از ارسال از طریق فرودگاه امام خمینی ، در فرودگاه شهر مورد نظر شما در ترکیه تحویلتان خواهد شد.


برای فریت بار بصورت مسافری برای استانبول ، آنی بار بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید . برای مشاوره تخصصی با کارشناسان ما می توانید از طریق تماس تلفنی اقدام نمایید.


علاوه بر استانبول ، خدمات فریت بار و ارسال بار به آنتالیا ، ازمیر ، آلانیا و . . . نیز توسط مجموعه آنی بار به شما عزیزان ارائه میشود .



ارسال اثاثیه منزل به استانبول و آنتالیا


همانطور که گفته شد افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند یا برای سفر و بازدید از اقوامشان به ترکیه سفر می کنند می توانند اثاثیه منزل یا لوازم شخصیشان را از طریق شرکت آنی بار به شهر مورد نظرشان در ترکیه ارسال کنند.


مسافران استانبول یا سایر شهر های ترکیه محدودیت حمل بار دارند و اگر بارشان از مقدار معینی بیشتر باشد باید برای حمل آن جریمه پرداخت کنند ؛ مقدار هزینه ای که شرکت های باربری برای ارسال خرده بار دریافت می کنند یک سوم مبلغ جریمه هم نمی باشد.


مهاجران عزیز هم می توانند اثاث منزلشان را با کمترین هزینه به ترکیه ارسال کنند.


انجام تمامی مراحل ارسال اثاثیه به ترکیه توسط پرسنل آنی بار انجام می شود , از جمله خدمات آنی بار شامل : بسته بندی اثاثیه با لوازم بسته بند مرغوب ، حمل اثاث و بارگیری آن در کامیون های مخصوص باربری ، تهیه پکینگ لیست ( لیست بسته بندی ) و . . .


نکته مهم در ارسال اثاث به استانبول دریافت کارت کیملیک یا همان کارت اقامت موقت در کشور ترکیه می باشد .


باربری به ترکیه بدون داشتن این کارت غیر ممکن می باشد.


ارسال بار به استانبول در اسرع وقت با کمترین هزینه


بسته بندی تخصصی لوازم منزل


برای سهولت شما عزیزان ، مجموعه آنی بار قبل ارسال بار به استانبول اقدام به بسته بندی تخصصی محموله و لوازم منزل شما می نماید تا با ایمنی کامل اثاث و لوازم شما به ترکیه و استانبول ارسال شود .


بسته بندی اصولی ، علاوه بر حمل سریع و راحت تر سبب میشود که محموله شما ایمن تر و با امنیت کامل به ترکیه ( استانبول و سایر شهر ها ) ارسال شود .


در زمان بسته بندی ، لیست اثاثیه و لوازم نیز توسط کارشناسان آماده سازی میشود ( پکینگ لیست ) .



چه کالاهایی به استانبول ارسال نمیشوند ؟


ارسال برخی کالا ها از ایران به استانبول ممنوع می باشد و در صورت مشاهده آن ها در بارتان مجبور به پرداخت جریمه های سنگین می شوید.


ارسال هرگونه مواد غذایی و خوراکی ، دارو ، لوازم بهداشتی و آرایشی، گل و گیاه داخل بار کاملا ممنوع می باشد.


· اجناس ساخت کشور چین


· صنایع دستی بیش از حد یک یا دو از یک نوع


· انواع سلاح گرم و سرد و تجهیزات نظامی


· عتیقه جات و کالا های تاریخی ایران


· ارسال دخانیات


ارسال بار به استانبول در اسرع وقت با کمترین هزینه


ارسال اثاث نو ممنوع نمی باشد اما شرکت آنی بار به شما توصیه می کند از ارسال کالاهای نو و پلمپ خوداری کنید زیرا این کالا های به عنوان کالاهای صادراتی محسوب می شود و هزینه گمرکی آن بیشتر می شود.


بصورت کلی ، محموله های مختلفی که از نظر قوانین گمرکی ایران یا ترکیه ممنوعیتی برای ارسال ندارند ، بصورت همه روزه توسط انی بار از طریق روش های مختلف قابل انتقال به استانبول یا آنتالیا یا سایر شهر های ترکیه هستند .


برای تمامی شهر های ترکیه نیز روال به همین صورت است . به عنوان مثال ، برای ارسال بار به ازمیر نیز به همین صورت روال گمرکی انجام خواهد شد.



ارسال بار به استانبول با بیمه نامه کامل


تمامی خدمات باربری آنی بار چه در داخل کشور چه در سطح بین المللی همراه با معتبر ترین بیمه نامه ها که تمامی خسارات حین باربری را جبران می کنند ، به شما عزیزان ارائه می شود.


برای باربری به استانبول نیز آنی بار با ارائه بهترین و جامع ترین بیمه نامه های بین المللی سلامت بارتان را تضمین می کند.



حمل بار به استانبول همراه با 2 نوع بیمه نامه انجام می شود :


1. بیمه نامه ایران مسئول حفظ سلامت بار و سرمایه شما از درب منزل تا مرز ایران و ترکیه می باشد .


2. نوع دیگر بیمه نامه ، بیمه آسیا می باشد که پوشش دهنده بار شما در ایران و ترکیه می باشد.


بیمه نامه از مهم ترین موارد هنگام حمل و نقل بین المللی می باشد ، با توجه به همین موضوع آنی بار بارنامه ای نیز تنظیم می کند که هر دو قرار داد بیمه و سایر قرار دادهایی که بین شرکت و صاحب بار تنظیم شده است در آن ثبت می شود و یک نسخه از آن را به صاحبین بار تقدیم می کند.


ارسال بار به استانبول در اسرع وقت با کمترین هزینه


مشاوره رایگان باربری استانبول


برای ارسال بار و کالا از ایران به استانبول ، مهمترین موضوع بهره مندی از مشاوره تخصصی و دقیق با کارشناسان و متخصصین است . مشاوره برای کاهش هزینه ، افزایش سرعت انتقال و همچنین افزایش سطح ایمنی حمل و نقل بار بسیار مهم است .


در صورتی که قصد ارسال بار و کالا به استانبول را دارید ، کارشناسان ما با کمترین زمان بهترین اطلاعات را بصورت کامل در اختیار شما قرار میدهند و شما می توانید بصورت حضوری یا تلفنی از این مشاوره دقیق بهره مند شوید .


برای اطلاع از کرایه باربری به ترکیه نیز می توانید با آنی بار در تماس باشید .


در صورتی که نیاز به خدمات مشاوره ای با آنی بار دارید ، از طریق شماره تلفن پنج رقمی 57669-021 و یا از طریق مراجعه به وبسایت آنی بار با این مجموعه در ارتباط باشید .


https://anibar.net


انتهای پیام/ ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته